AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Når jeg tar på fuktighetskrem, uansett hvilken det er så blir huden min helt rød og ekkel. Når jeg da ser meg i speilet ser jeg helt forferdelig ut. Jeg har ødelagt hele dagen min om jeg tar på fuktighetskrem om morgningen, så tar bare på kvelden for da våkner jeg opp mer "strålende". Noen som vet hva det kommer av??? Anonymous poster hash: 28725...078
MsMax Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Vasker du ansiktet nøye før du påfører fuktighetskrem? Kan også hende at den kremen du bruker ikke passer til din hud.
Bad Advice Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Du reagerer på fuktighetskremen du bruker. Spør om å få noen forskjellige testere (solid utvalg) på apoteket.
NoraBigli Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jeg kan anbefale Decleor! Hold deg langt unna apotek, Vita og Kicks. Hudpleierne vet hva du trenger, og det er verd pengene!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Spør om hjelp hos hudpleier å få en krem som passer deg, så kjøper du heller på feelunique neste gang. Det høres ut som du reagerer på den du bruker. Anonymous poster hash: 8cb16...810
Gjest Cytosin Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg kan anbefale Decleor! Hold deg langt unna apotek, Vita og Kicks. Hudpleierne vet hva du trenger, og det er verd pengene! Jeg har brukt Decleor før og vil ikke anbefale det til noen - og spesielt ikke til en som får reaksjoner av ulike type kremer. For en sensitiv hudtype vil jeg tro Matis er best. Og bare så det er sagt: ikke alt på apoteket er så dårlig som visse skal ha det til. Uansett er det lurt å spørre om tester. 9
NoraBigli Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har brukt Decleor før og vil ikke anbefale det til noen - og spesielt ikke til en som får reaksjoner av ulike type kremer. For en sensitiv hudtype vil jeg tro Matis er best. Og bare så det er sagt: ikke alt på apoteket er så dårlig som visse skal ha det til. Uansett er det lurt å spørre om tester. Hudpleiesalong er ihvertfall nøkkelordet, er nok lettere å dra tilbake å forklare at det ikke fungerte også. For meg er Decleor eneste som gir nok fukt til min hud ihvertfall, men det er vel kanskje ikke fuktmangel som er TS problem.
zen Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har brukt Decleor før og vil ikke anbefale det til noen - og spesielt ikke til en som får reaksjoner av ulike type kremer. For en sensitiv hudtype vil jeg tro Matis er best. Og bare så det er sagt: ikke alt på apoteket er så dårlig som visse skal ha det til. Uansett er det lurt å spørre om tester. Vet om flere sensitive som har reagert på Decleor, ja. Matis har jeg bare hørt godt om. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Grunnen til at noen reagerer på Decleor er at produktene inneholder mye naturlige oljer. Anonymous poster hash: 8cb16...810
Gjest Cytosin Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Hudpleiesalong er ihvertfall nøkkelordet, er nok lettere å dra tilbake å forklare at det ikke fungerte også. For meg er Decleor eneste som gir nok fukt til min hud ihvertfall, men det er vel kanskje ikke fuktmangel som er TS problem. Det er dessverre ikke min erfaring, har flere ganger opplevd at de nødvendigvis ikke har så mye kompetanse. Den beste rensen jeg har, har jeg kjøpt på apoteket, og jeg har prøvd maange forskjellige rens.
troikaen Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Vet om flere sensitive som har reagert på Decleor, ja. Matis har jeg bare hørt godt om. Helt enig. Matis Reponse Delicate er en veldig god krem som mange blir fornøyd med. Jeg brukte Hydra Floral fra Decleor før, jeg likte i utgangspunktet den men ser at huden min trives bedre med Matis - mindre naturlige oljer som hos meg skaper mindre irritasjon 1
Gjest Cytosin Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Helt enig. Matis Reponse Delicate er en veldig god krem som mange blir fornøyd med. Jeg brukte Hydra Floral fra Decleor før, jeg likte i utgangspunktet den men ser at huden min trives bedre med Matis - mindre naturlige oljer som hos meg skaper mindre irritasjon Jeg har også brukt Hydra Floral, men fikk etterhvert komedoner og irritert hud av den. Bruker nå Matis Reponse Jeunesse og har bare lovord å si om den. 2
troikaen Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har også brukt Hydra Floral, men fikk etterhvert komedoner og irritert hud av den. Bruker nå Matis Reponse Jeunesse og har bare lovord å si om den. Samme her, var veldig fornøyd i begynnelsen men etterhvert absolutt ikke. Har en kremkrukke nr. 2 som er nesten full, veldig irriterende. Bruker serumet fra Jeunesse-serien, veldig happy med det også. Matis 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Huden min ble mye bedre etter at jeg sluttet å bruke fuktighetskrem. Jeg drikker mye mer vann og smører inn huden kun når den virker tørr. Clinique og Clarins fungerer fint for meg. Anonymous poster hash: ffc6a...913 2
Mynona Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har akkurat begynt med en krem for oversensitiv/allergisk hud. Den fikk jeg anbefalt av hudlegen og kjøpte på apoteket. Den heter La Roche-Posay Toleriane. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Den er ikke sånn at den blir fettete. Den trekker inn raskt og jeg reagerer ikke på den. Den er uten parfyme, konserveringsmidler, alkohol og lanolin. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Maria åkerberg, sine dagkremer. elsker de. Anonymous poster hash: 34ea0...93b
NoraBigli Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Vet om flere sensitive som har reagert på Decleor, ja. Matis har jeg bare hørt godt om. Matis tester på dyr.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kan anbefale Decleor! Hold deg langt unna apotek, Vita og Kicks. Hudpleierne vet hva du trenger, og det er verd pengene! Og jeg må si: Hold deg LANGT unna Decleor! Jeg sitter her med pereoral dermatitt på 3. måneden nå pga. de produktene. At jeg ikke lærte første gang jeg fikk det for 4 år siden, da fikk jeg det også etter bruk av Decleor! Anonymous poster hash: d1dba...1b5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har akkurat begynt med en krem for oversensitiv/allergisk hud. Den fikk jeg anbefalt av hudlegen og kjøpte på apoteket. Den heter La Roche-Posay Toleriane. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Den er ikke sånn at den blir fettete. Den trekker inn raskt og jeg reagerer ikke på den. Den er uten parfyme, konserveringsmidler, alkohol og lanolin. Denne virker veldig interessant! Jeg har selv dårlig erfaring med de fleste fuktighetskremer jeg har prøvd, og har ikke råd til Matis osv. Er det denne du snakker om: http://www.pulsapotek.no/lrp-toleriane-krem-norm-sens.html?gclid=CPvjhqOkrr4CFaEMcwodswsA2A Så bilder av kremen i pumpeflaske også, men til 100 kroner mer? Anonymous poster hash: 22113...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå