JessicaDay Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Og gjorde du noe med kostholdet også, eller var joggingen den eneste endringen?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 hei jess, digger deg i new girl. -jeg vil gjerne tilføye en liten anekdote selvom du ikke spesifiserer hvaslags resultater du ser etter, jeg antar at du løper for vekttap. Et halvmaraton forbrenner ca en stor big mac menys kalorier. Spørsmålet hva er lettest, ikke spise en stor big mac meny eller løpe et halvmaraton. Det gir samme resultat i forhold tilvekttap. Anonymous poster hash: fffc9...e41 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Resultater som i muskler eller vekttap? Merker det på vekta på bare en uke, men kroppen har jeg egentlig ikke merka det noe særlig på... Jogger alt fra 1 til 4 ganger i uka, mest mellom 2 - 3, og rundt 6 - 8 km hver gang. Kanskje jeg ikke jogger ofte nok. Hører jo om folk som får kjempefine, flate, veltrente mager av jogging. Men jo, rumpa har løfta seg da Vet ikke når det skjedde, etter et par måneder kanskje? Ser ikke så ofte på min egen rumpe Anonymous poster hash: 449d9...af3
JessicaDay Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2013 Vet ikke helt hva slags resultater jeg tenker på. Jeg digger løping og løper 5 km ca 4 ganger i uken. Har bare hørt om alle disse som opplevde at "fettet nesten smeltet bort" Jeg løper mest fordi det gir meg andre ting, i form av god psyke og mer energi. Om fettet mitt plutselig skulle forsvinne på magisk vis så sier jeg ikke nei takk Men løper vel uansett kanskje for lite da?
JessicaDay Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 hei jess, digger deg i new girl. -jeg vil gjerne tilføye en liten anekdote selvom du ikke spesifiserer hvaslags resultater du ser etter, jeg antar at du løper for vekttap. Et halvmaraton forbrenner ca en stor big mac menys kalorier. Spørsmålet hva er lettest, ikke spise en stor big mac meny eller løpe et halvmaraton. Det gir samme resultat i forhold tilvekttap. Anonymous poster hash: fffc9...e41 Digger meg der selv jeg Tidenes serie da
Gjest Runforit Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Kombinert med bra kosthold så kan jogging gi deg en digg kropp. Man blir jo mer markert og definert da jogging gir fin muskulatur til beina og det er tidseffektivt når det kommer til å brenne ende l fett på kort tid. Jeg merket forskjell etter at jeg startet å jogge ca. 3 mil i uka (ligger på 4-4,5 mil nå). Men spiser du mer en du forbrenner så vil jo ikke fettet smelte bort. Om det er fett som skal bort så må du underskudd.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Kombinert med bra kosthold så kan jogging gi deg en digg kropp. Man blir jo mer markert og definert da jogging gir fin muskulatur til beina og det er tidseffektivt når det kommer til å brenne ende l fett på kort tid. Jeg merket forskjell etter at jeg startet å jogge ca. 3 mil i uka (ligger på 4-4,5 mil nå). Men spiser du mer en du forbrenner så vil jo ikke fettet smelte bort. Om det er fett som skal bort så må du underskudd. HVor langt løper du hver gang? Hvor mange kcal spiser du om dagen ca? Anonymous poster hash: fefbf...e10
Gjest Runforit Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 HVor langt løper du hver gang?Hvor mange kcal spiser du om dagen ca? Anonymous poster hash: fefbf...e10 Jeg jogger 5-6 km i hverdagene og 1 mil hver lørdag og søndag. Hvor mange kalorier jeg inntar er ikke relevant da du må finne en balanse som fungerer for din kropp, ditt aktivitetsnivå og ditt behov. Nå vet jeg ikke utgangspunktet ditt. Høyde, alder og vekt?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Jeg jogger 5-6 km i hverdagene og 1 mil hver lørdag og søndag. Hvor mange kalorier jeg inntar er ikke relevant da du må finne en balanse som fungerer for din kropp, ditt aktivitetsnivå og ditt behov. Nå vet jeg ikke utgangspunktet ditt. Høyde, alder og vekt? Jeg er 27 år, 163 høy og veier ca 57 kg:) Anonymous poster hash: fefbf...e10
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Som Runforit sier, kosthold er viktig. Ikke tell kalorier, tenk på helheten av hva du inntar ernæringsmessig. Kroppen trenger mye protein, en del sunt fett, og litt trege karbohydrater. Begrens inntak av frukt dersom du spiser mye av det, bytt ut brødet med knekkebrød, spis mye egg, rent kjøtt og grønnsaker. Bær, nøtter og meieriprodukter er også bra, men ikke overdriv. Nå virker det sikkert litt ridig, men husk på at du må finne det som passer for deg og din kropp. Du merker det fort når kroppen er fornøyd, bare lær deg å lytte til den! Jeg ville også gjort noen enkle styrkeøvelser i tillegg, ikke noe stramt program, men bare litt på kjernemuskulatoren. Især i begynnelsen er det lett å falle forover eller på annen måte forenkle løpingen på en potensielt skadelig måte. En sterk kjerne er viktig uansett hva man gjør. Et par varianter av planken to ganger i uka er flott, bare aktiviser musklene skikkelig. Lykke til Anonymous poster hash: 56734...020
Gjest Runforit Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er 27 år, 163 høy og veier ca 57 kg:) Anonymous poster hash: fefbf...e10 Vekta di er jo fin som den er. Fokuser på bra mat og fortsett å jogge så vil kroppen din holde seg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå