AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er nå i trygt og godt forhold med barn, men drømmer ofte om en eks som jeg var sammen med for 6-7 år siden. Har hatt flere forhold, men drømmer sjelden eller aldri om dem. Hva betyr dette?Anonymous poster hash: 21b2a...162
Rights Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hadde en tendens til å drømme om en eks av meg, i opp til 2 år etter det var slutt. Uvisst hvorfor, da hun var helt klikket i hodet. Hun var en psykopoat, så det er kanskje noe med de enorme opp/nedturene som gjorde at jeg ufrivillig drømte om henne litt her og der. Kan selvfølgelig være andre ting som ligger bak. Bare tenker høyt jeg. Endret 5. desember 2013 av Rights
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Han var ikke psykopat, men det var veldig mange oppturer og nedturer og fram og tilbake ja.. Kan det ha noe å si ? Anonymous poster hash: 21b2a...162
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Drømmer om eksen min jeg, fordi jeg elsker ham fortsatt. Noen ganger tenker jeg at jeg elsker det bildet jeg har av ham (som person) inne i hodet mitt, og at hvis jeg skulle levd med ham ville det ikke vært fullt så rosenrødt. Han såret meg skikkelig, ofte. Er ikke helt ferdig med ham hvertfall. Er i et godt forhold, og elsker mannen min, og eksen er helt ute av bildet, men dukker opp i underbevisstheten en yderst skjelden gang. Og da dytter jeg ham bare bortn igjen, for jeg vil ikke ha ham der i tankene. Anonymous poster hash: 3c6a9...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå