Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fortvilt om dagen over at daten kontakter meg mindre enn han gjorde i begynnelsen...så jeg stempler han uinteressert. Men i kveld sto en bil som jeg mener var lik hans utenfor min jobb. Jeg sto med en kollega så jeg ville ikke lage show med å se inn om det var han. Jeg ble litt flau, for det kom så pang på. Jeg så lett mot bilen og vedkommende lignet på daten så jeg snudde meg bort og ble flau. Men etterpå har ikke daten min sagt noe om at han var der. Og jeg har ikke våget å spurt heller. Hva ville dere gjort? Prøvd å spørre han eller bare la være siden han ikke sier noe....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt fortvilt om dagen over at daten kontakter meg mindre enn han gjorde i begynnelsen...så jeg stempler han uinteressert. Men i kveld sto en bil som jeg mener var lik hans utenfor min jobb. Jeg sto med en kollega så jeg ville ikke lage show med å se inn om det var han. Jeg ble litt flau, for det kom så pang på. Jeg så lett mot bilen og vedkommende lignet på daten så jeg snudde meg bort og ble flau. Men etterpå har ikke daten min sagt noe om at han var der. Og jeg har ikke våget å spurt heller. Hva ville dere gjort? Prøvd å spørre han eller bare la være siden han ikke sier noe....?

Skrevet

Du spør om det var daten sin bil, og så klart vet vi svaret.... Jepp.

Og self bør du ta det opp med ham. Det blir han såååå glad for. Det er bare det han venter på.

NOT.

Anonymous poster hash: 82b2f...88b

Skrevet

Kjære TS, bare spør ham, du. Han vet bedre enn oss i alle fall!

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du merket deg bilnummeret, finner du lett ut hvem som eier bilen. Send melding til 2282.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...