Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Samboeren min fortalte meg at han har kjøpt seg hore før. jeg blir kvalm av hele greia. har fått et helt annet syn på han en hva jeg hadde før. synst han er ekkel. Faen for en ekkel følelse jeg har. samtidig så tenker jeg at det er lenge siden men hvordan kan jg. være sammen med en som har gjort slik. føler jeg tar feil eller. off jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det.

Anonymous poster hash: dd418...371

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også vite at han jeg i dag har vært gift med i over 25 år, hadde hatt sex med en prostituert i utlandet flere år før vi ble sammen. Jeg reagerte på at han hadde fått seg til det, men samtidig var det ikke slik jeg kjente ham, så jeg henge meg ikke opp i den tankegangen at det skulle påvirke vårt forhold. I dag er jeg glad for det, for han har vist seg å være prakteksemplaret av en mann.

Så i mine øyne:

- Det var før din tid.

- Folk gjør feil. Kanskje du også har gjort det?

Anonymous poster hash: d67ba...9e3
  • Liker 16
Skrevet

Har du spurt hvorfor han gjorde det?

Anonymous poster hash: 81b75...080
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk også vite at han jeg i dag har vært gift med i over 25 år, hadde hatt sex med en prostituert i utlandet flere år før vi ble sammen. Jeg reagerte på at han hadde fått seg til det, men samtidig var det ikke slik jeg kjente ham, så jeg henge meg ikke opp i den tankegangen at det skulle påvirke vårt forhold. I dag er jeg glad for det, for han har vist seg å være prakteksemplaret av en mann.

Så i mine øyne:

- Det var før din tid.

- Folk gjør feil. Kanskje du også har gjort det?

Presisering:

Ser jeg glemte å skrive at jeg fikk vite det helt i begynnelsen av forholdet vårt.

Når samboeren din forteller deg slik (uten videre) , så vitner det forresten om at han er ærlig. Selv om han har gjort noe du ikke liker.

• Liker 3
Skrevet

TS, folk har forskjellig syn på slikt. For noen er det en dealbreaker, for andre ikke. Vi kan ikke fortelle deg hva du skal føle, det er helt individuelt. Dog for de fleste kvinner er det utvilsomt negativt..

• Liker 2
Skrevet

Ts her: jeg sliter med det.han fortalte meg i dag. vi kom inn på temaet og jeg var så dum at jeg spurte han om det. angrer så sykt på det. Jeg sitter her med en ekkel følelse av hele greia.

Skrevet

Ts her: jeg sliter med det.han fortalte meg i dag. vi kom inn på temaet og jeg var så dum at jeg spurte han om det. angrer så sykt på det. Jeg sitter her med en ekkel følelse av hele greia.

Menneskets dualitet er alltid hardt for en partner å innse. Man kan være sammen med den vakreste skapning som også har potensialet til å være et totalt rasshøl. Hvordan kan man virkelig vite disse tingene med mindre man spør? Når man spør bør man være klar for svaret.

"Har du hatt mange one night stands"?

"Et par"

"DIN JÆVLA DRITTPIKK! HA DEG UT"!

Altså, det viktigste man må huske på er at et menneske kan gjøre mange feil uten at det forringer dets verdi. En morder har fortsatt potensialet til å være barnevakt. En horekunde har ikke blitt ekkel over natten. Handlinger kan ikke være evige. Jeg stjal en tyggis fra kiosken når jeg var liten, likevel er jeg overbevist om min egen lovlydighet i stort sett alle sammenhenger. Så mannen betalte for sex av en prostituert. Mange meninger om dette. Likevel, mannen har fortsatt verdi. Den samme som før. Kanskje du bør se fremover? Det spørs helt hvor dypt det stikker, både for han og for deg. Er han utsatt for å gjøre det igjen? La det uansett ikke bli et spørsmål om hvorvidt han er mer eller mindre verdifull etter horekjøp. Mennesker er alltid verdifulle, selv den prostituerte. Har du ikke sett Pretty Woman? ^^

• Liker 9
Skrevet

Jeg forsto hva du mener. men jeg vet ikke hvordan jeg skal takle følselsen rundt dette. Akkurat nå så blir jeg dårlig av hele greia. det kan vær for at jeg har akkuratt fått vite det og inni hode mitt aå roper det stygge ord om han( faen at du må kjøpe deg ei hore for å få noe,. Jeg er den første sjikkelige kjæreaten hans. og de får meg til å tenke at,ikke rart at han ikke har hatt et ordentilg forhold før,griiiis! Å det er dårlig gjort av meg å tenke slikt for han er jo ikke stygg eller noe slikt.

Skrevet

Virker som det er veldig lett for gutter/menn nå for tiden å få seg en ons. Så er det en spesiell grunn for at han kjøpte hore? Kan hende han ville gjøre noe sært de fleste andre ikke er villig til å gjøre..

• Liker 1
Skrevet

Kansje jeg vil se på dette annerledes om en stund. sikkert bare fått et sjokk. jeg håper du forstår hva jeg skriver.

Skrevet

Jeg forsto hva du mener. men jeg vet ikke hvordan jeg skal takle følselsen rundt dette. Akkurat nå så blir jeg dårlig av hele greia. det kan vær for at jeg har akkuratt fått vite det og inni hode mitt aå roper det stygge ord om han( faen at du må kjøpe deg ei hore for å få noe,. Jeg er den første sjikkelige kjæreaten hans. og de får meg til å tenke at,ikke rart at han ikke har hatt et ordentilg forhold før,griiiis! Å det er dårlig gjort av meg å tenke slikt for han er jo ikke stygg eller noe slikt.

Det er ikke rart at du føler det du føler nå. Det er garantert mange andre som ville følt det samme som deg om de fikk vite at kjæresten har kjøpt hore. Men dette er kanskje noe du kan snakke med han om? Han forstår sikkert at du synes dette er litt ekkelt og vanskelig å takle alene.

Skrevet

Virker som det er veldig lett for gutter/menn nå for tiden å få seg en ons. Så er det en spesiell grunn for at han kjøpte hore? Kan hende han ville gjøre noe sært de fleste andre ikke er villig til å gjøre..

jeg vet ikke. vil ikke vite hvorfor engang

Skrevet

Vi gikk inn på en diakusjon men han bare snur seg vekk. Han er ellers dritt vanskeli å snakke med om ting. men jeg vill ikke få inn på hva som skjedde rundt det der. synst det er ekkelt

Skrevet

jeg vet ikke. vil ikke vite hvorfor engang

Men det kan hende svaret gjør at du føler litt lettere på dette. Eller så kan det gjøre det værre, det er jo helt umulig å vite :/

Skrevet

Er det feil av meg å tenke stygge ting om han? Av alt så kunne jeg ønske nå at vi ikke var sammen. eller at jeg faktisk aldri spurte han om det. da hadde alt vær ok. l

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok blitt kvalm og frastøtt om jeg fant ut at typen hadde vært med en hore. Av en eller annen grunn hadde jeg følt at han var "skitten" på en måte.

Men igjen, det hadde vært førstereaksjonen min. Kanskje jeg hadde fordøyd det med tida :P

Anonymous poster hash: 379dd...3d1
  • Liker 1
Skrevet

Ville ikke holdt det i mot ham. Vanlig at gutter eksperimenterer litt som ungdommer.. horene er vandt til det og. :)

Skrevet

Hei. Samboeren min fortalte meg at han har kjøpt seg hore før. jeg blir kvalm av hele greia. har fått et helt annet syn på han en hva jeg hadde før. synst han er ekkel. Faen for en ekkel følelse jeg har. samtidig så tenker jeg at det er lenge siden men hvordan kan jg. være sammen med en som har gjort slik. føler jeg tar feil eller. off jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det.

Anonymous poster hash: dd418...371

Bare dump han.

Jeg ble også kvalm da jeg fikk vite av en eks at hun hadde blitt sammen med en fyr fordi han hadde masse penger. Hun innrømmet altså hun hadde vært golddigger. Etter hun fortalte dette til meg fikk jeg et helt annet syn på henne og jeg følte det ekkelt å være rundt henne. Så ikke annet valg en å avslutte forholdet.

Anonymous poster hash: 7f1af...08b

• Liker 3
Skrevet

Bare dump han.

Jeg ble også kvalm da jeg fikk vite av en eks at hun hadde blitt sammen med en fyr fordi han hadde masse penger. Hun innrømmet altså hun hadde vært golddigger. Etter hun fortalte dette til meg fikk jeg et helt annet syn på henne og jeg følte det ekkelt å være rundt henne. Så ikke annet valg en å avslutte forholdet.

Anonymous poster hash: 7f1af...08b

det er akkurat det jeg føler nå. klarer ikke tanken på å ha sex med han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...