AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 En jeg flørter med skriver ting som "Du er så sexy" o.l.. Jeg er liksom ikke den mest åpne personen, og er veldig sjenert. Vil liksom ikke skrive noe tilbake som jeg ikke kunne stått for irl. Aner ikke hvordan jeg skal svare på slik, blir for dumt å skrive "Takk :)" også.. Vi har ikke rota eller hatt sex enda. Anonymous poster hash: 5ed08...d0b
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Takk holder! (For min del hadde det blitt "Takk og farvel!" forsåvidt.. kjenner typen) 2
Alina X Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 "Takk.Det er ikke du..."som Lea2 nevner,jeg kjenner typen...gutter som referer til deg som sexy,deilig ol ord er gutter som bare er ute etter å pule litt med deg. Hadde han likt deg så kunne han vel gitt deg noen ordentlige komplimenter... 1
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Han prøver vel å få i gang litt SMS-flørting med deg. Man pleier gjerne å komme med komplimenter tilbake, at man har lyst på han eller noe. Men det fordrer jo at man faktisk har lyst på han. da..! Du sier at du ikke kan skrive tilbake noe du ikke kan stå for irl, betyr det at du ikke har noen komplimenter til han som du faktisk mener? Å kun skrive takk på SMS synes jeg faktisk er litt sånn "hyggelig sagt av deg, men jeg er ikke interessert". Det er sånn jeg svarer når folk sier jeg har en fin lue, eller når mannfolk på sjekkern som jeg prøver å bli kvitt sier jeg er hot. Når en jeg liker godt sier noe slikt så kommer det en versjon av "du også" tilbake.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Takk for svar. Ja, har stusset litt på om han bare vil en ting jeg også.. men han bruker veldig mye tid på meg, og gir meg "normale" komplimenter også, om personligheten min, at jeg har nydelig og har pene øyner og slike ting.. Det er sånne ting jeg sier til han også. Syntes det er litt ukomfortabelt når han skriver ting som sexy osv.. så jeg prøver å vri samtalen inn på noe annet. Har egenlig bare svart noe ala: hehe , men føler det er litt teit. Han er utrolig kjekk og sexy selv, men jeg føler ikke for å fortelle han det før jeg vet om han er seriøs eller ikke.. Anonymous poster hash: 5ed08...d0b
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Menn som gir slike komplimenter er sjelden ute etter annet enn sex. Han vet veldig godt at du blir satt ut og muligens smigret. Sexy er for meg er et negativt ord i starten av noe og egentlig veldig ofte ellers også. Mulig jeg er rar.. (evt for gammel), men jeg forbinder sexy med lettkledd, utfordrende, tilgjort osv og at personen ønsker sex). Sender du et bilde av deg selv i undertøy, lett henslengt på senga... så ok. Men om du sender et bilde av deg selv som smiler normalt så blir sexy feil for meg. Og klart ordet kan brukes uten at det blir tacky, men det begrenser seg til situasjoner der man er i samme rom for meg og at man har kommet litt lengre i "forholdet".
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Menn som gir slike komplimenter er sjelden ute etter annet enn sex. Han vet veldig godt at du blir satt ut og muligens smigret. Sexy er for meg er et negativt ord i starten av noe og egentlig veldig ofte ellers også. Mulig jeg er rar.. (evt for gammel), men jeg forbinder sexy med lettkledd, utfordrende, tilgjort osv og at personen ønsker sex). Sender du et bilde av deg selv i undertøy, lett henslengt på senga... så ok. Men om du sender et bilde av deg selv som smiler normalt så blir sexy feil for meg. Og klart ordet kan brukes uten at det blir tacky, men det begrenser seg til situasjoner der man er i samme rom for meg og at man har kommet litt lengre i "forholdet". Nå ble jeg enda mer skeptisk.. Virker som du har erfaring med dette.. han har aldri sett meg "avkledd" eller noe slik. Han har heller aldri sett meg pynta.. kun i jeans og t-skjorte/genser som absolutt ikke er avslørende.. sender heller aldri snaps av noe annet enn at jeg smiler eller lager grimaser.. Han er veldig sjarmerende og sier mye fint.. virker som han vet hva han skal si for at jeg skal bli sjarmert.. Må nok ikke være så naiv som jeg vanligvis er, ikke vært borti en slik gutt før.. Anonymous poster hash: 5ed08...d0b
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har egentlig ingen erfaring.. og har aldri nettdatet eller noe. Jeg har likevel vært borti en god del sånne av en eller annen grunn. Ofte kommer man i kontakt med personer uansett om man er på typiske sjekkesider eller andre steder. Ta for eksempel ting som spill/apps der man kan få tilfeldige motstandere som har mulighet for chat. 90% av disse er rett på grisepraten. Samme om noen ser et bilde av deg gjennom en profil (Facebook f.eks) og plutselig bruker ordet sexy om deg. Det har i alle fall skjedd nok ganger til at jeg reagerer momentant på det ordet (og et par andre). MEN.. sexy kan jo være et ord som brukes litt sånn halvfleipete også og for alt jeg vet kan folk også bruke det mer enn det jeg er komfortabel med.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har egentlig ingen erfaring.. og har aldri nettdatet eller noe. Jeg har likevel vært borti en god del sånne av en eller annen grunn. Ofte kommer man i kontakt med personer uansett om man er på typiske sjekkesider eller andre steder. Ta for eksempel ting som spill/apps der man kan få tilfeldige motstandere som har mulighet for chat. 90% av disse er rett på grisepraten. Samme om noen ser et bilde av deg gjennom en profil (Facebook f.eks) og plutselig bruker ordet sexy om deg. Det har i alle fall skjedd nok ganger til at jeg reagerer momentant på det ordet (og et par andre). MEN.. sexy kan jo være et ord som brukes litt sånn halvfleipete også og for alt jeg vet kan folk også bruke det mer enn det jeg er komfortabel med. Jeg har ikke møtt han gjennom nettet, har sett hverandre mange ganger men aldri prata, så plutselig en dag når jeg var på jobb begynte han å prate med meg, og spurte etter tlf nr.. Har vært på fire "dater" med han, men han har en jobb der han reiser, så er borte til 19. desember.. men han har facebook og telefon, så han skriver slikt der.. Anonymous poster hash: 5ed08...d0b
Atlanterhavet Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 At han har mangel på ordvalg må ikke bety at han bare vil bruke deg. 1
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Da stiller det seg kanskje litt annerledes ja! Ettersom du brukte IRL tenkte jeg at han muligens bare fantes på nett og mobil ennå.
Erazor Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Synes ikke det er dumt å bare skrive «takk». Man må ikke skrive noe som man ikke føler seg komfortabel med. Det går også an å skrive det du sier - at du ikke vet hvordan du skal svare på det. Da får dere i alle fall i gang samtalen! Ellers synes jeg ikke at du skal begynne å tolke for mye inn i hans begrunnelse for å skrive dette til deg, ut over det han faktisk sier - at han synes du er sexy. Med en gang man begynner å tolke og spekulere øker faren for drama betraktelig.
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er enig i at det er helt annerledes... mht tolkning når man kjenner personen utenfor mobilen/nett og faktisk har sett hverandre live. My bad.. jeg fikk overhodet ikke med meg at dere har sett hverandre og det der.
Trapp Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Det er dårlig folkeskikk ikke å takke for komplimenter, uansett hvor usikker en måtte være, så bare si takk du. Det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå