AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Herreguuuud, denne kjennes stor ut! Den er på det ene kinnet mitt. Man kan egentlig ikke se den, men tar jeg på den kjenner jeg at det er utrolig mye talg under! Kan denne bli verre? Jeg renser huden morgen og kveld nå (har ikke vært flink på det tidligere), håper at det holder den i sjakk. Noen tips til hvordan jeg kan få den vekk? Min største skrekk er at den skal bli større, eventuelt utvikle seg til noe som dette: Advarsel, ekkelt bilde http://tinyurl.com/6zh4vr9 Den blir sikkert ikke sånn, den er jo ikke i nææærheten. Det er bare litt rødt i det området, men det er ganske stort! Men man kan som sagt ikke se det enda, bare kjenne det. Jeg hadde en ganske tøff helg med mye alkohol, pleier ikke å drikke så mye, så jeg antar at det komme fra det. Hatt den i noen dager, men ønsker å få den vekk så fort som mulig! Vondt gjør den også. Pleier ikke å bry meg så mye om kviser, men denne tror jeg er en av de største jeg har hatt. Sykt redd for at den skal bli veldig synlig! Anonymous poster hash: 7ab95...71d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville bare klemt den bort. Anonymous poster hash: 89061...24e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ikke klem på underjordiske! Avkjøl den med en isbit et par ganger om dagen, det kan hjelpe på hevelsen. Men pass på så du ikke kjøler ned så mye at du skader huden. Anonymous poster hash: 02f6b...7a0
Rosewood Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 La den være i fred. Ikke klem eller stikk hull på den så lenge den ikke blir "moden". Jeg har fått sånne jeg også, da har de bare forsvunnet av seg selv. Så lenge den ikke får en hvit tupp så ligger oppsamlingen av talg lenger nede i huden, så klemming og stikking vil bare gjøre vondt og sannsynligvis lage stygt arr. Fortsett å rense huden hver morgen og kveld, ikke bruk noe oljebaserte produkter. Så går det av seg selv
GirlWithOneEye Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Har selv en sånn for øyeblikket, og det aller beste er å la den være helt i fred, evt. avkjøle den. IKKE klem på den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå