tøydokka Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har i en årrekke kjøpt Ever Clean kattesand, som nå koster 249 kr per 10 kilo. Har prøvd samtlige varianter, og funnet at "less track"- varianten er den som jeg foretrekker. Nå har jeg imidlertid oppdaget en ny sand, som jeg personlig synes er like god, til en langt snillere pris!! Fra TIDY CATS!! Tenkte å dele dette med dere på kvinneguiden som har katter, for det medfører mer peng til oss selv Wee!! Var på dyrebutikken, og hun som jobbet der anbefalte meg å prøve denne sanden. Betalte 99 kr for 12 kilo. Kampanjepris, men er vanligvis langt billigere enn everclean. Everclean er dyr pga merket, og fordi de har så himla mange varianter(som hverken katt eller mennesk merker forskjell på).. Har nå brukt denne nye sanden i 2 uker, og er veldig fornøyd!! Den klumper like bra, avgir like lite lukt, og er lett å spa ut. Eneste minus er at jeg synes den lukter litt stertkt av såpe/vaskemiddellukt. Men det merker du kun når du skal grave ut dritten, og da er ikke såpelukt værre enn bæsjelukt.. Har kjøpt DEN RØDE varianten, så kan ikke uttale meg om den andre(blå?).. Kjempefornøyd!! Kan ikke spørre katten, men han både tisser og bæsjer i sanden, og jeg sparer penger Vil bare informere andre om dette, slik at ikke flere kaster penger ut vinduet år etter år. I bergen får man kjøpt denne på midtun zoo på nesttun og i åsane. Vet ikke hvor den selges ellers i landet, men det kan du google viss du vil spare penger 1
tøydokka Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2013 Har forøvrig ingen interessekonflikter, dvs at jeg ikke driver med noe organisert reklame Synes bare det er fint at man kan få kvalitetssand til en bedre pris!! Og når man er flere som oppdager at billigere alternativer er vel så bra, så styrker det konkurransen mellom aktørene som selger kattesand, noe som kommer forbrukerne til gode. Og det er en god ting!! Tenk på det: vi betaler faktisk liksom skjorta for litt, eh.. SAND!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå