Gå til innhold

Hvorfor funker ikke siden ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå inn på netlfix via firefox - funket helt greit før, men plutselig så står det at jeg ikke har tilgang til siden?

Noen som vet hva jeg kan gjøre, for å få det til å funke?

post-37809-0-69609700-1386195276_thumb.p

Anonymous poster hash: b9ece...6f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern historikk og cache, og prøv igjen?

Skrevet

Fjern historikk og cache, og prøv igjen?

hva er cache? prøvde å fjerne all historikk, men det funker ikke ..

Skrevet

hva er cache? prøvde å fjerne all historikk, men det funker ikke ..

De fleste nettsteder er bygget på filer, og når du besøker en nettside lagres det en kopi av filen i hurtigbufferen slik at siden lastes raskere neste gang du går inn. Disse lagrede filene er såkalt cache. Sletter man ikke cache kan det ta mye minneplass etc.

Du sletter det ved å gå inn på firefox-innstillingene > avansert > nettverk og så står det "Hurtiglagret nettinnhold. Hurtiglageret for nettinnhold bruker xx diskplass" og så kan du velge å tømme denne.

Skrevet

De fleste nettsteder er bygget på filer, og når du besøker en nettside lagres det en kopi av filen i hurtigbufferen slik at siden lastes raskere neste gang du går inn. Disse lagrede filene er såkalt cache. Sletter man ikke cache kan det ta mye minneplass etc.

Du sletter det ved å gå inn på firefox-innstillingene > avansert > nettverk og så står det "Hurtiglagret nettinnhold. Hurtiglageret for nettinnhold bruker xx diskplass" og så kan du velge å tømme denne.

Takk ! funker desverre fortsatt ikke ..

Skrevet

Bruker du en link(favoritt) til å gå inn på Netflix?

Hvis du gjør det så prøv å skriv inn adressen istedenfor.

Skrevet

Samme problem her. Mistenker det er noe med mediahint, bruker du det? I går kom jeg ikke inn og fikk samme feilmelding som deg når jeg gikk inn. Når jeg skrudde av mediahint fikk jeg den norske versjonen og det gikk helt fint. Skulle gjerne hatt den amerikanske versjonen igjen altså.... "/

Anonymous poster hash: dcae9...5c2
Skrevet

Glem forrige innlegg, alt fungerer som normalt igjen hos meg nå. Men i går var det altså samme problem. Håper det samme gjelder for deg :)

Anonymous poster hash: dcae9...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...