Gjest Linn Cathrin Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Lurer rett og slett på hva dere pleier å bake til jul? Er så lei av det jeg pleier å bake, så fint å høre hva andre baker!
happiest Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 I år tror jeg at det blir pepperkaker, kakemenn, berlinerkranser, kokosmakroner og brune pinner.
Gjest Wei Wei Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Sarah Bernhard kaker (småkaker). Senere skal jeg også bake honningkake, julekake og peppekakehus. Sikkert andre ting også.
Gjest Wallet Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 I år tror jeg at det blir kakemenn, suksessterte, ristopper, fløtekarameller og marsipankuler. Ellers pleier vi å kjøpe/få pepperkaker, kokosmakroner, smultringer og krumkaker.
Gjest s@nd Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Kakemenn, boller og luciaboller den 13. desember. Blir ikke pepperkaker i år, eller noe annet:) skal holde det enkelt.
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Ikkeno (synes julekaker er triste saker), men krever at det dukker opp en delfiakake på ett eller annet vis
Butter Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Synes mange tradisjonelle julekaker er tørre/kjedelige, så jeg lager ulike varianter av konfekt, men lager nok også pepperkaker. Har til nå lagd moccakonfekt, planlegger å lage fler. videre havre/sjokoladekuler og troikabiter.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Marsipankuler!! Anonymous poster hash: beb30...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå