AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg dater en fantastisk mann. Han er topptrent, snill og dritsexy. Jeg er overvektig, men søt. Han har sagt at han liker frodige jenter og han har sagt han liker meg. OG det er derfor jeg blir usikker. Jeg er redd han bare er ute etter et prospect. Noe å fikse. Eller så tenker jeg at det må være noe galt med han. Hvorfor er denne fantastiske mannen singel og ute etter (tjukke) meg? Vil legge til at selv om jeg er overvektig så har jeg god selvtillit. Ble bare veldig usikker med han her.... Er dette normal tankegang i datingfasen? Anonymous poster hash: 66329...e8f
Gjest Halvor Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Eg har heller ingen ting i mot overvektige jenter, så det kan hende han ikkje har noko i mot det. Kanskje han berre liker deg.Folk er jo ikkje så fryktelig overfladisk (håper eg).
Trapp Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Er det uansett så nøye om han vil slanke deg litt? Du sier jo selv at du er overvektig. Det betyr vel bare at han liker personligheten din.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Er det uansett så nøye om han vil slanke deg litt? Du sier jo selv at du er overvektig. Det betyr vel bare at han liker personligheten din. Jeg går ikke inn i et forhold der han har om hensikt å endre meg Anonymous poster hash: 66329...e8f
Gjest Halvor Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg går ikke inn i et forhold der han har om hensikt å endre meg Anonymous poster hash: 66329...e8f Kva er problemet med det. Eg hadde ikkje brydd meg, om det var til det bedre og om eg gadd. Det er jo ikkje sunt å være overvektig, for din helses del. 2
studerende Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Det kan ofte være vanskelig å tro at en fantastisk person kan like sider ved deg som du selv kanskje ikke liker. Noen ganger har man rett og slett flaks og møter rett person. Da er det bedre å nyte det enn å bekymre seg unødig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå