Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær helt ærlig meg deg selv nå..

Hvor går grensen din for hvordan din partner behandler deg? Og hva har du opplevd tidligere?

Anonymous poster hash: 3d5fd...732
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke sammen med et menneske som ikke kan behandle meg bra.
Om en i utgangspunktet snill og god partner forandrer seg derimot, og brått begynner å behandle meg dårlig, så er grensen lav - spesielt hvis han ikke er å prate til. Selvfølgelig må man ta forhåndsregler, vedkommende kan ha perioder der ting ikke fungerer som det skal osv, men sånn normal folkeskikk er uansett viktig! ...Men nå er jeg hun som setter høflighet, og godhet høyest på listen over krav til partner, da.

Skrevet

Jeg har blitt voldtatt og behandlet stygt tidligere. Men jeg kom meg raskt ut av det (han var snill i begynnelsen, men forandret seg) og nå har jeg funnet en fyr som er snill tvers igjennom og aldri kunne gjort noe stygt med meg :) Nå aksepterer jeg vel også ganske lite, men jeg trenger ikke å si hva jeg aksepterer til min kjæreste og ikke, fordi han er så snill uansett

Anonymous poster hash: 782d5...8de
Skrevet

Grensene går akkurat der de gikk før jeg møtte menn som prøvde å krenke mine grenser. Jeg har bare blitt eldre og bedre til å ditche dem før det går så langt.

Anonymous poster hash: f19d0...b40
Skrevet

Vold, rus, pengeproblemer, ulike typer misbruk, etc er absolutte grenser. Jeg henger ikke med junkier og jeg aksepterer ikke å trashy oppførsel og utroskap. Det er absolutte premisser, ikke egentlig grenser.

Jeg ville kanskje gått dersom jeg ble:

- Behandlet som tøffel / sparebøsse

- Mobbet

- Konstant trykket ned og fått negative tilbakemeldinger: "du kan ingenting", "du er ikke flink til noe som helst" og liknende.
- Holdt utenfor, løyet til, osv.

Basicly grunnleggende måter man forholder seg til venner. Den dagen jeg ikke blir behandlet med et minimum av høflighet slik man gjerne er ovenfor en god venn er den dagen min grense er nådd. Det tror jeg er dog helt universelt.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Kjæresten min kaller meg feit xD selvom jeg ikke er det :)
Men han er thai da, vi ser jo på det som en fornærmelse men de gjør det ikke..han slutter når jeg sier stopp da :)
Er vel egentlig bare en filleting xD
Han kjøper meg jo godterier haha ^_^

Men ber meg trene dagen etterpå *oh the irony!* xD

Skrevet

Dersom han hadde kommentert ting ved kroppen min som jeg ikke kan gjøre noe med.

Dersom han konstant hadde vært nedlatende mot meg.

Dersom han hadde slått meg.

Dersom han hadde på noen som helst måte prøvd å psyke meg ned.

Dersom han prøver å kontrollere meg.

Dersom han er utro.

En jeg holdt på med en gang i tiden var veldig flink å fortelle meg alt som var galt med meg utseendemessig. Jeg har aldri vært spesielt stor, men han fikk meg til å tro at jeg var gedigen. Mens andre dager igjen så var jeg aaaaltfor tynn. Han prøvde konstant å hevde seg med meg, han skulle alltid være best, uansett hvor mye jeg måtte psykes ned. Han kommenterte også ofte at nesa min var for stor.

Nå er jeg ilag med en ordentlig mann, som ikke prøver å psyke meg ned, og som er der for meg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...