Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere skrev jeg om at det går et falskt rykte om at "jeg har vært utro". Noen har sagt dette til kjæresten min. Han er fryktelig sjalu. Jeg har ikke vært utro og vi har pratet om dette. Men kjæresten min klarer ikke legge det bak seg. Ved jevne mellomrom kommer det opp igjen. Jeg blir såret når han er så usikker på hva som er sant og ikke og når han beskylder meg for ting jeg ikke har gjort.

Nå har jeg eksamen om et par dager, og kjæresten skal på kurs et par dager i en anna by. Jeg er litt i "eksamensmodus" om dagen og kobler litt ut andre ting enn eksamen akkurat nå. I dag kom kjæresten og villeha sex. Han er veldig pågående og venter ikke på at jeg "skal bli varm" og kåt men skal presse på så hard og tror jeg er en av på knapp. Ungen min satt i stua og følte meg ikke konfertabel med å pule typen på rommet mens sønnen min på 4 er våken.. Han ble sur og dytta meg vekk! Hallo! Etter det skulle jeg kjøre meg på flyplassen og da sa han masse sårende ting som "åja har du fått noe napp, hvem er det du puler på grupperommet? suger du kuken hans og! hore hvem skal du besøke i kveld". Jeg gadd ikke svare. Orker ikke si noe mer. Han beskyldte meg for å være utro igjen og jeg bare "ja du tror jo på det, så hva er forskjellen da". Det har ikke noe å si hva jeg har gjort å ikke gjort tydeligvis. Men det har noe å si hva kjæresten tror. plutselig ba hanmeg slippehan av og kalte meg hore igjenog at han ikke ville se meg osv. jeg sa ingenting og slapp han av. jeg gråt på veien hjem og følte at jeg ville spy. Hvorfor oppfører han seg ikke slik når vennene hans er til stede? hvorfor var han ikke slik da jeg møtte han. han var snill og hjelpsom.

Anonymous poster hash: dfd9a...9c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er typisk kåge, men første gang jeg sier det: jeg synes at du burde finne deg en ny fyr som behandler deg bra. Hadde kjæresten min sagt sånne ting til meg så hadde det vært over og ut tvert. Kaller han deg hore så respekterer han deg ikke

Anonymous poster hash: 22907...a30
Skrevet

Etter sist hadde han vist fått "dårlig samvittighet". han kom til meg med blomster det det stod unnskyld på kortet. jeg ble så glad og rørt da. for han hadde ikke gitt megkort før. han er en god pappa. men plutselig behandler han meg som dritt igjen. blir så forvirra. vet han er glad i sønnen min. han er veldig flink med han også og det betyr mye

Skrevet

Det verste er at jeg ikke skjønner hvorfor han gjør det. jeg pleier å spørre han "hva harjeg gjort degfor at du skal behandle meg sånn" og han sier det ermin egen feil siden jeg er "hore" og masse usaklige greier. Har aldri vært utro med han men noen går å forteller han løgner og han tror det! hvorfor skulle noen gjøre noe sånt?

Skrevet

Det verste er at jeg ikke skjønner hvorfor han gjør det. jeg pleier å spørre han "hva harjeg gjort degfor at du skal behandle meg sånn" og han sier det ermin egen feil siden jeg er "hore" og masse usaklige greier. Har aldri vært utro med han men noen går å forteller han løgner og han tror det! hvorfor skulle noen gjøre noe sånt?

Med mindre du faktisk synes det er ok å bli behandla sånn, så sier du at om han er stygg med deg en gang til så gjør du det slutt. Og det må du holde deg til.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

KOM DEG VEKK IFRA HAN! Hjelper ikke at han er en fin far for gutten, når han behandler mora som dritt. Ikke finn deg i det! Du fortjener så mye mer!

Skrevet

Men finnes det noe bedre liksom? Ingen er jo perfekt.

Skrevet

Ja, du trenger ikke akseptere å bli behandla stygt. Finnes masse snille menn der ute

Skrevet

Høres ut som en drittsekk. Og du aksepterer tydeligvis at han behandler deg som dritt.

Skrevet

Tråden er ryddet for rasistisk ytring.

Irrlys, mod.

Skrevet

Det er et gigantisk hav mellom perfekt og det du har "funnet". Om du ikke vet hva du bør gjøre her så er det i grunn bare trist!

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen på punkt og prikke. Akkurat slik har vi hatt det også! Alle sa at det var bare å dumpe han, men kjærligheten var for stor og jeg var for sta så jeg bare måtte få orden på det.

Han er sykelig sjalu. Det er det ingen tvil om. Bruk det til din fordel og trå varsomt. For all del; ikke gi etter. Ikke si; jaja da er jeg utro da, siden du sier så. Det gjør alt værre. Vær heller den rolige, voksne og bedtemte personen. Hvis han slår seg vrang, feks i bilen, stopper du bilen, ser han i øynene og sier: jeg er ikke utro, har aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Men å være i et forhold uten respekt og tillit har jeg ingenting til overs for. Så enten kan du respektere meg, og være en verdig kjæreste eller så kan vi gå fra hverandre og du kan se om du finner noe bedre.

Gi han det dilemmaet, og da er det enten eller. Ikke godta at han kaller deg hore, du er verdt mer enn det. Men heller ikke gi han muligheter for å bli mistenksom i starten . Jobb litt ekstra for det, vis at det er kun han. Er noen mnd siden vi gikk gjennom det samme, og nå er jeg med kompiser, er på byen uten han og lignende uten noe som helst form for dårlug stemning etterpå. Det hadde ikke gått an før, men er jo sånn det skal være!

Han kom med litt kommentarer etterpå og, men da sa jeg ikke noe, gikk i dusjen, ut med bikkja eller noe, og han tenkte over det og var lei seg for det etterpå.

Nå er han en mye mer avslappet mann, som koser seg i stedet for å være anspent.

Lykke til, håper det går bra:)

Anonymous poster hash: 57aea...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...