AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Dette kommer til å høres veldig 14-tiss ut, jeg advarer. Jeg og samboeren min har vært sammen i litt over to år. Vi har det godt sammen (ikke perfekt, men veldig bra). Det som jeg egentlig savner mest fra kjæresten min, er GOD sex. Jeg gjør det meste for han seksuelt, men får ikke i likhet like mye tilbake. Joda, han prøver.. men jeg ser at han ikke er av typen å gi. Jeg tror rett og slett at han ikke tenner så mye på å gi en jente orgasme. Hans ting er mer slutty sex, til hans egen fordel (og ja, jeg har prøvd å prate med han om det maaange ganger, men ting forandres ikke). Vi har også andre små problemer som alle andre.. Anyways.. Så er det en fyr da, som jeg har visst om lenge før jeg møtte kjæresten min. Hvorfor det aldri ble noe av oss vet jeg egentlig ikke. (Eller jo, kanskje fordi jeg studerte lenge i en annen by.) Saken er at jeg egentlig bare blir mer og mer betatt av denne kameraten min. Jeg kjenner han ikke så godt, men får med meg en del på facebook. Han invitert meg på også på middag for noen måneder siden (selv om jeg har kjæreste), men jeg takket høflig nei. Jeg glemte så han kameraten litt, da jeg var mye opptatt med jobb og div. Men så plutselig dukker det opp en melding fra han hvor han spør om daglige ting. Jeg ble totalt BLOWN AWAY! Han har skiftet profilbildet sitt (det forrige var gammelt) og han ser aaaaaaaaaahhh.. helt perfekt ut. Akkurat hva jeg liker! Høy, mørk, muskuløs, sjarmerende... *sukk* Jeg er veldig kresen, så når jeg først ser en flott mann, så er han virkelig kjekk! Fikk vondt i hjertet liksom.. Og så vil han tydeligvis møte meg.. men jeg har jo kjæreste.. og vi har just flyttet sammen..! Nå spinner alle tankene i hodet på meg. Tenk om jeg hadde fått det 100 ganger bedre med ''kameraten'' min? Anonymous poster hash: 0ae1a...36c 1
Teethgrinding Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Har du egentlig hatt sex med den andre fyren? Hvordan vet du at han ikke er enda verre i senga enn samboeren din? ;D Det hadde sugd skikkelig vel? Anyways, gresset ser kanskje grønnere ut på den andre siden for noen, men du bør tenke nøye gjennom grunnlaget for hvorfor du velger noe annet. Dersom du blir småforelsket i en ny mann, kanskje det også er en beskjed til deg at du er i feil forhold? 3
Alja Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Uff... Håper for kjæresten din sin del at han "kameraten din" bare er eyecandy og ikke noe mer. Jeg syntes det ville vært litt dritent av deg å treffe han siden du har så høye tanker om han. Kikk på menyen ute og gå hjem å spis. Det er lov å fantasere og se, men syntes noe mer er no go og respektløst iforhold til typen din. Du burde absolutt ta en prat med kjæresten din. Det er jo ikke bra å gå rundt å være tiltrukket av andre menn mens man sitter i et forhold der sexen ikke fungerer. 5
Dunkel Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Om ikke sexen er god nok for deg og kjæresten din ikke vil endre seg så burde jo du kanskje sette deg ned og tenke over de positive sidene med forholdet deres og så veie de opp med sexlivet deres, og om det i det hele tatt er verdt å slå opp med typen din når det ikke er sikkert at kameraten din er noe bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Har du egentlig hatt sex med den andre fyren? Hvordan vet du at han ikke er enda verre i senga enn samboeren din? ;D Det hadde sugd skikkelig vel? Anyways, gresset ser kanskje grønnere ut på den andre siden for noen, men du bør tenke nøye gjennom grunnlaget for hvorfor du velger noe annet. Dersom du blir småforelsket i en ny mann, kanskje det også er en beskjed til deg at du er i feil forhold? Han kan være verre, enig. Eller samme type, det viser seg at veldig pene og billedskjønne menn ofte er veldig ego og har nok med seg selv i senga. Å være litt forelsket i en annen mann betyr ikke at man er i feil forhold, men hvis man er ute etter god sex må man enten være villig til å lære hva man liker til den andre, eller finne en mann som ikke har utseendet med seg siden de statistisk sett gjør mer for å glede partneren og ikke er like opptatt av sin egen nytelse. Vakre menn kan være bortskjemte, tar alt for gitt. Da er sannsynligheten stor for at du går fra asken til asken. Anonymous poster hash: 30afd...bf4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Har du egentlig hatt sex med den andre fyren? Hvordan vet du at han ikke er enda verre i senga enn samboeren din? ;D Det hadde sugd skikkelig vel? Anyways, gresset ser kanskje grønnere ut på den andre siden for noen, men du bør tenke nøye gjennom grunnlaget for hvorfor du velger noe annet. Dersom du blir småforelsket i en ny mann, kanskje det også er en beskjed til deg at du er i feil forhold? Nei, har ikke hatt sex med han. Har bare møtt han en gang faktisk, vi har bare alltid pratet jevnt og trutt som venner. Han har vel alltid vært litt interessert, og jeg litt tilbakeholden. Først nå ser jeg hvor flott han er både ut-og innvendig. Jeg nekter å tro at han er dårlig i senga Han har også mange flere ambisjoner i forhold til kjæresten min, han er veldig seriøs, intelligent osv.. så det er ikke bare utseendet hans som tipper meg over. Ååhh.. jeg ble seriøst helt deppa nå. Føles ut som kjærlighetssorg. Hva hadde dere gjort om dere var i ett flott forhold, for å så møte en/ ei som var akkurat hva du ser etter og i tillegg er interessert i deg. Herregud, jeg kan ikke gjøre det slutt heller. Ikke at jeg vurderer det seriøst men.. vi kjøpte leilighet sammen for tre måneder siden! Anonymous poster hash: 0ae1a...36c
tinder Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Haha interessert i deg? Hvordan tolker du i heletatt det? Fordi han snakket til deg? Så emosjonell som du virker å vil jeg tro at han ser på deg som lett å manipulere og få seg noe hos. Jeg hadde selv en jente som jeg holdt på med for tre år siden eller noe, før hun fant en annen å gikk inn i forhold når jeg mista interessen. Forrige sommer derimot slet jeg med å få meg noe av en eller annen grunn, men å vie litt oppmerksomhet til den dama resulterte i puleforhold sommeren ut, og hun klarte å tro at jeg var interessert i henne, når hun hadde vært sammen med en fyr hun tydelig ikke var interessert i, men holdt på med fordi hun ikke fant bedre. Sånt er patetisk og turn off, og egentlig fortjener du ikke høre det eller være advart, men ingen sjans i havet for at han er interessert i deg for annet enn sex. Kvinner som er sammen med typer av åpenbare grunner at de ikke får seg noe bedre, er det mest ukvinnelige og uattraktive som finnes, og den eneste verdien du eventuelt kan ha hos er andre menn, er seksuell. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 PUL HAM ! Anonymous poster hash: 0a62c...fbf
Boletta Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Joda. Du kan gjøre det slutt. Men gjør det slutt fordi du ikke vil være sammen med han. Ikke fordi du heller vil være sammen med han andre. 2
Trapp Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Har du egentlig hatt sex med den andre fyren? Hvordan vet du at han ikke er enda verre i senga enn samboeren din? ;D Det hadde sugd skikkelig vel? Enig med Arcturus. Du bør ha sex med kameraten din før du bestemmer deg for å gjøre noe drastisk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Haha interessert i deg? Hvordan tolker du i heletatt det? Fordi han snakket til deg? Så emosjonell som du virker å vil jeg tro at han ser på deg som lett å manipulere og få seg noe hos. Jeg hadde selv en jente som jeg holdt på med for tre år siden eller noe, før hun fant en annen å gikk inn i forhold når jeg mista interessen. Forrige sommer derimot slet jeg med å få meg noe av en eller annen grunn, men å vie litt oppmerksomhet til den dama resulterte i puleforhold sommeren ut, og hun klarte å tro at jeg var interessert i henne, når hun hadde vært sammen med en fyr hun tydelig ikke var interessert i, men holdt på med fordi hun ikke fant bedre. Sånt er patetisk og turn off, og egentlig fortjener du ikke høre det eller være advart, men ingen sjans i havet for at han er interessert i deg for annet enn sex. Kvinner som er sammen med typer av åpenbare grunner at de ikke får seg noe bedre, er det mest ukvinnelige og uattraktive som finnes, og den eneste verdien du eventuelt kan ha hos er andre menn, er seksuell. Vel, nå en mann tar kontakt i flere år til tross for avslag så er han interessert. Jeg er langt i fra billig og lett å få, men det er kanskje det som gjør han interessert også. Jeg er selvfølgelig interessert i kjæresten min! Hadde jo aldri blitt sammen med han om jeg ikke var det.. men følte liksom nå at det dukket opp en enda mer interessant en. Hva gjør man da liksom.. Legger det bort og tar vare på det jeg har? eller gjør det slutt og satser på den andre? Ts Anonymous poster hash: 0ae1a...36c 1
tinder Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Vel, nå en mann tar kontakt i flere år til tross for avslag så er han interessert. Jeg er langt i fra billig og lett å få, men det er kanskje det som gjør han interessert også. Jeg er selvfølgelig interessert i kjæresten min! Hadde jo aldri blitt sammen med han om jeg ikke var det.. men følte liksom nå at det dukket opp en enda mer interessant en. Hva gjør man da liksom.. Legger det bort og tar vare på det jeg har? eller gjør det slutt og satser på den andre? TsAnonymous poster hash: 0ae1a...36c Jeg fikk også avslag av den jenta første gang vi holdt på, og ble valgt bort til fordel for den andre. Men det stoppet meg ikke fra å ville ha sex med henne senere, men jeg var selvfølgelig ikke interessert i noen som den gang så på meg som annenrangs, og nå ser på typen sin som det. Sånn vingling er jo bare patetisk. 4
Alja Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Vel, nå en mann tar kontakt i flere år til tross for avslag så er han interessert. Jeg er langt i fra billig og lett å få, men det er kanskje det som gjør han interessert også. Jeg er selvfølgelig interessert i kjæresten min! Hadde jo aldri blitt sammen med han om jeg ikke var det.. men følte liksom nå at det dukket opp en enda mer interessant en. Hva gjør man da liksom.. Legger det bort og tar vare på det jeg har? eller gjør det slutt og satser på den andre? Ts Anonymous poster hash: 0ae1a...36c Jeg syntes det. 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Hva tror du egentlig vil skje med denne adonisen din? A) Han knuller deg sinnsykt bra, men ut over det har dere ingenting til felles og han dumper deg eller du dumper han B) Han knuller dårlig Either way har du ødelagt alt med din nåværende som virker være en bra fyr bortsett fra at sexen ikke helt funker. Du velger som så mange i dagens samfunn den letteste utveien. Istedenfor å jobbe med forholdet gir du opp og prøver deg et annet sted. Åhhh..denne mannen er perfekt. Du lar ham komme i deg, så presser du ut en unge, så viser det seg at fyren ikke er noe annet enn et pent ansikt og orker ikke ta ansvar. Du dumper han/han dumper deg..vips - single mom. Da kan du jo håpe at snille exen din fortsatt venter på deg? 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Hva tror du egentlig vil skje med denne adonisen din? A) Han knuller deg sinnsykt bra, men ut over det har dere ingenting til felles og han dumper deg eller du dumper han B) Han knuller dårlig Either way har du ødelagt alt med din nåværende som virker være en bra fyr bortsett fra at sexen ikke helt funker. Du velger som så mange i dagens samfunn den letteste utveien. Istedenfor å jobbe med forholdet gir du opp og prøver deg et annet sted. Åhhh..denne mannen er perfekt. Du lar ham komme i deg, så presser du ut en unge, så viser det seg at fyren ikke er noe annet enn et pent ansikt og orker ikke ta ansvar. Du dumper han/han dumper deg..vips - single mom. Da kan du jo håpe at snille exen din fortsatt venter på deg? Hvorfor så negativ? Hvor er alternativet: C) Dere finner tonen og blir kjærester. Han knuller deg sinnsykt bra og dere lever videre sammen lykkelig i sus og dus! Alle sier at det kan gå dårlig, klart det kan. Hva om det er kjempe bra da? Nei.. usj, fik til meg. Jeg får dårlig samvittighet av disse tankene. Ts Anonymous poster hash: 0ae1a...36c 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Du kan ikke elske kjæresten din mye, om du faktisk vurderer å gå ifra han, bare pga en annen mann. Anonymous poster hash: 321df...2e4 6
Søken Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor så negativ? Hvor er alternativet: C) Dere finner tonen og blir kjærester. Han knuller deg sinnsykt bra og dere lever videre sammen lykkelig i sus og dus! Alle sier at det kan gå dårlig, klart det kan. Hva om det er kjempe bra da? Nei.. usj, fik til meg. Jeg får dårlig samvittighet av disse tankene. Ts Anonymous poster hash: 0ae1a...36c Å jeg kjenner meg så igjen. Har selv samboer, men er hodestups forelsket i en annen. Gjorde det faktisk slutt med samboeren, men kom tilbake igjen. Men denne andre gutten...ah, jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Tenker på han hele tiden. Lurer på hva han gjør nå, spent på neste gang jeg skal få se han... Noen ganger er ting vanskelig. Jeg vet ikke engang om denne andre fyren engang er interessert i meg, hadde han vært det og vist det hadde jeg ikke tenkt meg om en gang, jeg ville gjort hva som helst hvor som helst bare jeg fikk være sammen med han. Ja, for mange vil jeg nok virke som verdens verste. Kanskje jeg er det. Lenge har jeg slitt psykisk, og for meg å være alene...vel jeg vet ikke hva som ville ha hendt. Tror det hadde gått galt :/ Derfor er jeg tilbake hos samboeren (blant annet, jeg er jo også veldig glad i han), men hjertet mitt lengter etter denne andre... 1
Trapp Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Du kan ikke elske kjæresten din mye, om du faktisk vurderer å gå ifra han, bare pga en annen mann. Anonymous poster hash: 321df...2e4 Er det ikke i så fall logisk å gå fra kjæresten, og prøve det ut med han andre i samme slengen?
Gjest Ironically me Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Dette kommer ganske sikkert til å hende deg mer enn 1 gang i livet. Greit å gjøre opp status, for nå har dere jo "bare" kjøpt leilighet sammen. En annen gang kan fallhøyden være større. (hm, skulle jeg bytte profilbilde, kanskje? )
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Er det ikke i så fall logisk å gå fra kjæresten, og prøve det ut med han andre i samme slengen? Det spørsmålet skjønte jeg ikke. Det jeg mener er at; skal man gå fra kjæresten sin hver gang man forelsker seg i et annet menneske, så varer ikke forholdet lenge. Alle mennesker kommer til å møte på andre som man kanskje får et ekstra øye til, men det betyr ikke at man trenger å gjøre noe med det. Forelskelsen går over, og man bør jobbe med det forholdet man faktisk har. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: 321df...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå