AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har fått meg kjæreste og det er nytt og ferskt og deilig, men…. Han vil ha kontakt med meg fra jeg står opp til jeg går å legger meg (vi bor selvsagt ikke sammen), sms, e-post, besøk, lange telefonsamtaler og i det hele tatt. Jeg er en person som i blant vil ha litt tid for meg selv og gjøre ingenting, og jeg vil helst savne han litt også. Han er er ikke sjalu, men har et behov for en viss oversikt over meg, trur jeg. Eller, hans spøker litt om at jeg har sikkert mange friere og menn på døra. Så jeg må sette noen grenser. Nå tar jeg meg selv i å lyve, jeg gjør ditten og datten, så jeg har ikke tid, men egentlig vil jeg bare ha litt pause fra han. Han ser ikke ut til å ta hintet når jeg prater generelt om alenetid heller, selv om han er hjertens enig at det trenger alle, bare ikke jeg fra han?! Og jeg vil jo ikke såre heller, så hvordan setter jeg grenser på en hyggelig måte uten at han blir lei seg? Han er god og snill, men kanskje litt usikker på seg selv. Menn må gjerne svare, hvordan få han til å slappe av? Får jeg ikke kontroll på dette er jeg redd jeg går lei. Anonymous poster hash: be133...bbc 1
Gjest TheRighteous Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Syns du burde si akkurat det, at du tror du kommer til å gå lei hvis ikke du får litt alenetid! Og at du setter stor pris på oppmerksomheten han gir, syns det er koselig osv, men at det er sunt å være litt "alene" i et forhold og. Å ikke ha kontakt hele dagen! Du kan jo prøve å si det, på en hyggelig måte? Han kan jo ikke forvente det der av deg! Og hvis det ikke funker så bra, hadde jeg bare latt vær å svare av og til, og si senere "unnskyld, men var opptatt, fikk ikke svart deg!" Du har sikkert tenkt på det jeg skrev allerede, men er hvertfall det jeg ville gjort hvis jeg var deg! Endret 4. desember 2013 av TheRighteous
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Si det akkurat slik det er. Når du tar deg selv i å lyve for å klare å skaffe deg litt alenetid/'ladetid' så slapper du heller ikke av i den tiden, og jeg tror du vil gå mer enn bare 'litt' lei om veldig kort tid. Uten 'ladetid' så blir det snart et ork å ha kontakt med ham, og da er det slutt. Om han ikke forstår dette så ville jeg seriøst vurdert et eventuelt forhold til denne karen en gang til.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 TS Min egen og andre jenter usikkerhet er håndterbar, men ikke menns. Dette er en mann med utpregede feminine sider, så jeg er jo livredd for å såre han. Og jeg lar jo være å svare og gjør meg selv utilgjengelig, men det kan jo gjøre ting værre. Dette er et dilemma for meg, så jeg setter stor pris på alle innspill, for plutselig går det opp et lys for meg. Det er det som er så fint med KG. Anonymous poster hash: be133...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå