AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Tre ganger i uka kjøper jeg to piano yoghurt. Før kjøpte jeg en del godteri og sjokolade, men har helt sluttet å spise godteri og sjokolade, men til gjengjeld spiser jeg altså disse duo-yoghurtene med nøtte- og sjokocrisp. Er cirka 166 kcal i én duo. Syns du dette høres ille ut, bør jeg skjerpe meg eller er dette ingenting? Anonymous poster hash: 39ab6...596
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hadde aldri gjort det selv for å si det sånn.Anonymous poster hash: 8a73e...248
Gjest Runforit Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hva mener du med ille? Det er ikke sunt og er bare tomme kalorier. Men så lenge du ellers får i deg det du trenger så er det jo bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Hadde aldri gjort det selv for å si det sånn.Anonymous poster hash: 8a73e...248 Hvorfor ikke? Jeg spiser ikke sukker ellers, bare veldig grovt brød og frukt. Hva mener du med ille? Det er ikke sunt og er bare tomme kalorier. Men så lenge du ellers får i deg det du trenger så er det jo bare å kjøre på. At det er veldig usunt. Det er kanskje tomme kalorier, men det er mettende. Spiser det som dessert de dagene jeg kjøper det. Viktig å få med seg at jeg kjøper det når jeg har sukkersug og det gir seg når jeg spiser disse. Anonymous poster hash: 39ab6...596
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Er ikke TS, men har lurt litt på det samme, jeg spiser litt av rislunsj yoghurtene (et par ganger i uka som mellommåltid). Hva syns dere om det? Anonymous poster hash: 41784...06b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Så lenge du ikke overstiger kaloribehovet så vil du jo ikke gå opp i vekt. Anonymous poster hash: fa67d...fad
Gjest Runforit Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Er det noe mål her med kostholdet? Så lenge du fungerer med det og er fornøyd slik som det er i dag så er som sagt bare å kjøre på. Jeg personlig ville aldri spist på det, spesielt i hverdagen, da foretrekker jeg mat som ikke får blodsukkeret til å svinge som en jojo.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Spis heller en skyr eller snjo. Mye mindre fett og sukker. Evt noen spiseskjeer mager vaniljekesam med bær, det er en super dessert man kan spise hver dag. Anonymous poster hash: 644cc...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå