Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste vært så opphengt i eksamensforberedelser at jeg har helt glemt hva jeg ønsker meg, også har jeg i tillegg tullet bort listen jeg har skrevet i løpet av året med ting jeg trenger. Samboer maser og kjaser på hva jeg ønsker meg, for han vil bli ferdig med julegaveshoppingen så fort som mulig.

Eneste jeg sitter å tenker nå er skole, fag og eksamen, så jeg klarer ikke komme med et svar. Trenger litt inspirasjon og spør derfor dere hva dere ønsker dere til jul i år.

Så, hva ønsker du deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Bedre selvtillit

-kjæreste

-krølltang

-bli kjent med en

-aller mest ønsker jeg meg bedre liv.

Hva med sminke, reise, penger, bøker, klær, strikka sokker, interiør, eller kinosuksess og god middag med samboeren?

Skrevet

Øverst på Kg her så står det at jeg ønsker meg "Comfyballs."

Tydeligvis i rød, svart og hvit.

• Liker 2
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Øverst på Kg her så står det at jeg ønsker meg "Comfyballs."

Tydeligvis i rød, svart og hvit.

Ordet Comfyballs i seg selv er et oksymoron. En ball(er) er sjelden komfortabel. Utvilsomt det viktigste organet i en manns kropp (fagfolk strides om menn har hjerner, og etter å ha lest her på KG er det tydelig at menn heller ikke har hjerter). Det å plassere det antatt viktigste organet på det mest utsatte stedet på en menneskekropp er en ganske klar indikator på at det ikke har et særlig behagelig liv. Menns trang til å justere stellet handler mindre om å tilfredstille seg selv, og mer om å redusere ubehaget det medfører å ha dette tilleggsutstyret.

Øverst på min KG står det at jeg ønsker meg rettetang. Til nesehårene kanskje?

Gjest avocadoen
Skrevet

Ordet Comfyballs i seg selv er et oksymoron. En ball(er) er sjelden komfortabel. Utvilsomt det viktigste organet i en manns kropp (fagfolk strides om menn har hjerner, og etter å ha lest her på KG er det tydelig at menn heller ikke har hjerter). Det å plassere det antatt viktigste organet på det mest utsatte stedet på en menneskekropp er en ganske klar indikator på at det ikke har et særlig behagelig liv. Menns trang til å justere stellet handler mindre om å tilfredstille seg selv, og mer om å redusere ubehaget det medfører å ha dette tilleggsutstyret.

Øverst på min KG står det at jeg ønsker meg rettetang. Til nesehårene kanskje?

Jeg tror menns trang til å justere stellet kommer av at buksene man har egentlig ikke er så gjennomtenkte og at alle egentlig burde ha gått med kilt.

Kan aldri se for meg at jeg blir "Comfy" av det susp-lignende undertøyet der, som visstnok er "spesielt utviklet for trening". Det skal holde balla på plass når man spurter omkring.

Treningsbh for testikler, altså.

Jeg tar heller en sånn rettetang til nesehårene.

Gjest earthquake
Skrevet

Chanel Chance Eau Tendre, pysjamas, morgenkåpe, tøfler og slike "koseplagg", kremer, neglelakk, sminke, gavesett, duftlys, rødvin, sokker, smykker, hårkur, gavekort!

Hehe, det var mye! Men dette er altså ting jeg liker å få i julegave :)

Skrevet

Duftlys (små og store telys)

Fred på jord

Dekkstift

Buxom lipgloss

Sage Francis mp3 album

Tonedeff mp3 album

Hip hop below 0 (dvd)

Skrevet

Undertøysett
Kjole fra nelly
En bukse jeg har siklet på leeenge..
Kari traa undertøy
Sports bh og andre treningsklær.

Anonymous poster hash: bb3ea...08b
Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ønsker jeg meg en tur til Bunny Farm. Men jeg sa bare at noen nye t-skjorter og boxere er fint.

Skrevet

Bøker!! Helst bøker om søm også har jeg ønsket meg en nyttig kattebok:)

Skrevet

Jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin :)

Skrevet

Duftlys (små og store telys)

Fred på jord

Dekkstift

Buxom lipgloss

Sage Francis mp3 album

Tonedeff mp3 album

Hip hop below 0 (dvd)

Liker at duftlys kommer før fred på jord :ler:

Anonymous poster hash: 00929...7f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg en sekk med ved, inkludert frakt inn i stuen og et fyringskurs! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker med fremtids pakken til Sims 3. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...