Gå til innhold

Endret sivilstatus vises ikke på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig endret sivlistatus og markert for at dette kan vises offentlig, allikevel kommer det ikke med i nyhetsoppdateringer. Skjønner ikke.. er det noen som vet??

Er spesielt en person som jeg gjerne vil skal se det, uten å si det sånn direkte til ham..

Takknemlig for svar :)

Anonymous poster hash: 9b1e9...a9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den du er sammen med satt det på sin side, at han er i et forhold med deg?

Gjest Snoken-
Skrevet

Har nylig endret sivlistatus og markert for at dette kan vises offentlig, allikevel kommer det ikke med i nyhetsoppdateringer. Skjønner ikke.. er det noen som vet??

Er spesielt en person som jeg gjerne vil skal se det, uten å si det sånn direkte til ham..

Takknemlig for svar :)

Det offentliggjøres ikke som nyhetsoppdatering uten videre lengre.

Skrevet

Det offentliggjøres ikke som nyhetsoppdatering uten videre lengre.

Neivel.. Takk for svar iallefall. Vet du om måter å vise det på uansett..? Leter i innstillinger, men finner ikke ut av det.

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Neivel.. Takk for svar iallefall. Vet du om måter å vise det på uansett..? Leter i innstillinger, men finner ikke ut av det.

Tror du kan tagge navn. EDIT: Gå på profilen din, trykk på oppdater informasjon, Legg til livshendelse... Resten klarer du å finne ut selv :)

Endret av Snoken-
Skrevet

Har den du er sammen med satt det på sin side, at han er i et forhold med deg?

Det er et brudd, hehe.. som jeg gjerne skulle visst at en viss annen person fikk med seg. ;) TS

Skrevet

Tror du kan tagge navn. Gå på profilen din, trykk på oppdater informasjon, Legg til livshendelse... Resten klarer du å finne ut selv :)

Tusen takk!

Skrevet

Det er et brudd, hehe.. som jeg gjerne skulle visst at en viss annen person fikk med seg. ;) TS

Det er ikke alle på vennelista di som får med seg alt du legger ut uansett, dvs om du legger ut et bilde betyr det ikke at dette bilde kommer på newsfeeden til alle.. Mange kommentarer eller likes gjør at flere ser det tror jeg. Ellers får du bare "håpe på det beste". Mulig han får det med seg ;)

Skrevet

Du slår opp på Facebook? Why?

Anonymous poster hash: 2ce68...7e2

Skrevet

Du slår opp på Facebook? Why?

Anonymous poster hash: 2ce68...7e2

Hun slår vel ikke opp, men VISER at hun har blitt singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...