Gå til innhold

blitt for tynn etter amming, vil opp i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt for tynn etter ammingen syns jeg, og er nå klar for å gå opp i vekt. JEg vil gjøre dette på en sunn måte, pluss at jeg skal starte å trene. Noen dietter eller råd dere kan gi om trening og kosthold for å bli stram og fin, men ikke gå ned i vekt? Anonymous poster hash: 23fd1...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å spise mye mer da du vil gå opp i vekt, i tillegg til at du begynner å trene igjen :-) Jeg ville unngått dietter og heller holdt meg til sunn, norsk mat.

Et tips kan også være å finne ut ditt energibehov iløpet av en dag, slik at du vet at du spiser nok? Om du spiser lite har kroppen mindre mulighet til å bygge muskler etter trening ;-)

Skrevet

Med norsk mat mener jeg tradisjonell mat. Litt uheldig ordlegging av meg der.

Gjest Runforit
Skrevet

Kjør på med tung styrke og få i deg nok proteiner så musklene har noe å bygge på. Da legger du på deg muskelmasse. Du burde også regne ut ca. hvor mange kalorier du faktisk får i deg i dag så du kan plusse på så du går i overskudd. Øker du ikke maten så vil du verken legge på deg eller får noe muskler.

Skrevet

Jeg ble ganske så undervektig da jeg ammet (1.72 og 52kg) selv om jeg spiste godt og skikkelig, samt trente. Ble faktisk ikke bedre før jeg sluttet å amme….(jeg ammet ganske lenge, helt til ca 2-årsalderen).

Pass bare på å få i deg nok og riktig mat, ta gjerne tilskudd av vitaminer. Bruk ekte produkter, som meierismør, h-melk, seterrømme, ekte majones osv. Spis godt med kylling, fisk og kjøtt, pass på at du får i deg nok drikke i løpet av dagen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...