AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Vel jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her. Trenger vel bare å få det ut. MIN FAR. Ja han er det noen kaller horebukk jeg kaller han en forP*** player. Jeg er så lei av ALLE damer han drar inn i dette huset. Ikke nok med at jeg nå har 1000 stemødre, men de fleste av dem er jo helt PSYKO. Her sitter jeg fredelig å aner ingen fare, men siste KJERRINGEN hannes kastet en stein inn vinduet. Damer han har hatt, har kommet inn på rommet vårt og skal "banke" meg og min lillesøster fordi "de" tror vi er dame nr 70, jeg har blitt spyttet på, skreket til, truet. JA you name it. Nå 3 uker etter siste dame (som nå har ødelagt vinduet på kjøkkenet vårt ) så vil han at jeg skal møte den NYE!!! JEG BLIR GAL!!!! Anonymous poster hash: 88093...ea6
xalo Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Det høres kjipt ut! Hvem han nå velger å feie på er vel hans egen sak, men du kan be ham holde sengekosen sin vekk fra deg inntil han møter ei med vett i skolten, eller hvertfall vente til de har vært sammen noen uker/måneder? Rett og slett være ærlig men rolig og saklig og si "pappa, jeg gidder ikke at damene dine skal true meg, så hold meg litt utenfor, hvertfall fram til det blir noe seriøst" Har du eventuellt mulighet til å bo hos mor/annen foresatt/flytte på hybel ?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Høres ut som min far Godt jeg slapp å bo med han da, og at jeg er voksen nå. Men han byttet de ikke ut, han hadde (har) bare jævlig mange på en gang, som alle tror de er den eneste.. Skjønner ikke åssen han får det til jeg Anonymous poster hash: 810e8...bbf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Hvor gamle er dere? Kontakt barnevernet, om ikke for deg, så ihvertfall for din yngre søster. Anonymous poster hash: e6430...344 2
Hecubaa Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde ikke vært så hyggelig som det er foreslått oppi her. Jeg hadde sagt at han kunne kontaktet meg den dagen han har blitt voksen og ikke lenger vil prioritere gærne kjerringer over barna sine..
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Høres ut som min far Godt jeg slapp å bo med han da, og at jeg er voksen nå. Men han byttet de ikke ut, han hadde (har) bare jævlig mange på en gang, som alle tror de er den eneste.. Skjønner ikke åssen han får det til jeg Anonymous poster hash: 810e8...bbf Og det er morsomt? Anonymous poster hash: 65bea...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå