Gå til innhold

Definer hva "generell debatt" er:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har notert meg at moderatorene åpenbart har gått amok og herpet hele Generell Debatt-rommet, sykt irriterende og derfor synes jeg det er betimelig å stille dette spørsmålet: hva definerer du som "generell debatt"?

Og dersom dette tråden blir flyttet, da skjønner jeg ikke hva vitsen med å bruke KGs forum er, om alle tråder skal flyttes rundt etter moderatorenes forgodtbefinnende.

Anonymous poster hash: fc492...e51
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generell er generell, altså det er hverken snikksnakk eller seriøst, eller jo, det er seriøst snikksnakk og passer ikke inn på snikksnakk!

Hvorfor kan det ikke være en fleipeunderforum der alle får velge om de vil snikksnakke som anonymbruker eller ei??????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymous poster hash: aa5fb...0e2
Skrevet

Nei, si det. Skal man dømme etter moderatorenes flytte-trang, så er "generell debatt" en ganske SMAL nisje. navnet til tross.

Kanskje de ikke liker at man poster under "generell debatt"?

Skrevet

Jeg har alltid likt underforumet "generell debatt", ettersom det opprettes så forskjellige tråder her inne. En vet aldri hvilken tråder er her, og derfor blir det interessant å titte innom - men nå har hele underforumet blitt ødelagt, og det er visst fordi kvinneguiden vil fjerne underforumet på sikt... Idiotisk, spør du meg.

Anonymous poster hash: 4c6ca...d14
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Denne tråden blir flyttet til snikksnakk, hilsen anonym moderator.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Altså sånn sett helt generelt så er det jo en generell sjanse for at generaler fortsatt vil holde en generell linje og kanskje dermed fortsatt oppnå at folk er veldig generelle i sine generelle saker som oppstår i livet generelt.

Bare sånn generelt satt på en mini spiss av generalisme.

Hva er generalisme forresten? :klo:

:nigo:

Anonymous poster hash: aa5fb...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...