Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt en hårklipp og farging. Håret mitt er et katastrofe område uten like..Derfor trenger jeg tips til flinke frisører i Trondheim :) Jeg har dårlig erfaring med frisører, blir ALDRI fornøyd. Så har dere noen å anbefale? Jeg er student så har ikke råd til all verden desverre..

Hvis noen kommer med tips og gjerne pris så hadde jeg blitt kjempeglad :nigo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette. Ble anbefalt H2 eller hva det nå heter. 650kr for en klipp skjer bare ikke med studentøkonomi.

Anonymous poster hash: a7fbb...d38
Skrevet

Lurer også på dette. Ble anbefalt H2 eller hva det nå heter. 650kr for en klipp skjer bare ikke med studentøkonomi.

Anonymous poster hash: a7fbb...d38

Nei det er litt i dyreste laget for min del :P

Skrevet

Sans stylistene i Nordre :) usikker på prisen på kun klipp da men... er alltid fornøyd når jeg går derfra og jentene er veldig koselige :)

Anonymous poster hash: 405c0...546

Skrevet (endret)

Jeg klippet meg hos lærling på H2 Solsiden for noen dager siden, til 295! Hvis du aldri blir fornøyd er det kanskje ikke det lureste å gjøre, men for meg som også er student og som var desperat etter en ok og bilig hårklipp var dette optimalt for meg ihvertfall. :)

Edit: Ellers er Hanne (jobbet på Royal Haircut på Bakklandet før) på Nikita på Mercur kjempeflink! Er litt usikker på pris.

Endret av deadmansmarionet
Skrevet

Fant ut at prisen for en klipp hos Sans stylistene var 720 kr og det er alt for dyrt for meg :(
Hmm, usikker på om jeg tørr satse på en læring.. Men det hadde jo vært bra for lommeboka :laugh:

Skrevet

CanCam i Olav Tryggvasons gate, hvis den fortsatt finnes. Eventuelt SjakkMatt.

Skrevet

Har utelukkende positive erfaringer med Adam & Eva Bakklandet. Har gått til Eli i mange år og alltid vært like fornøyd :)

Anonymous poster hash: 3d79b...d8c
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Restyle. Klipper meg hos Sigrid. De har også studentrabatt :)

Anonymous poster hash: ec566...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...