Gå til innhold

anal prolaps

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg og typen min hadde anal sex i stad. vi var midt i akten også glapp han ut av hullet men når han skulle putte den inn igjen gikk det litt fort for seg også etterpå blåste rumpehullet mitt ut.

så nå henger på en måte litt av innsiden av tarmen og utenfor hullet. hva skal jeg gjøre??? :(

Anonymous poster hash: 19349...99d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legevakta

Anonymous poster hash: f85e9...58c
  • Liker 3
Skrevet

Legevakta

Anonymous poster hash: f85e9...58c

Ok, men er det greit hvis jeg venter til i morgen fordi jeg orker ikke dra ned dit nå.

Skrevet

Han må stappe det inn igjen, med tissen sin. Egentlig lite gentleman-aktig av ham ikke å gjøre det med en gang.

Skrevet

Hvis du venter til i morgen risikerer du at here kroppen din vrenger seg i løpet av natta. Troll deg ned på legevakten med en gang,

• Liker 5
Skrevet

Han må stappe det inn igjen, med tissen sin. Egentlig lite gentleman-aktig av ham ikke å gjøre det med en gang.

Jeg forsøkte å dytte tarmen inn, men det føles som den detter ut igjen etter ikke så alt for lenge. Når jeg ser på rompehullet er det fortsatt litt tarm som henger ut. :(

Skrevet

Jeg forsøkte å dytte tarmen inn, men det føles som den detter ut igjen etter ikke så alt for lenge. Når jeg ser på rompehullet er det fortsatt litt tarm som henger ut. :(

Da er det nok på tide å oppsøke homeopaten.

Skrevet

Dette kan være alvorlig så anbefaler deg som de andre skriver her og kontakte legevakta i dag.

Anonymous poster hash: a98d0...311
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du venter til i morgen risikerer du at here kroppen din vrenger seg i løpet av natta. Troll deg ned på legevakten med en gang,

Jeg kommer meg ikke til legevakta nå jeg bor langt unna byen. Er det farlig hvis den vrenger seg mer?

Skrevet

Det er på en måte litt som stikker ut nå. Ser litt vrengt ut som en liten ballong. Etter jeg dytta den inn i stad var det værre men jeg får fortsatt ikke inn det siste stykket.

Skrevet

Jeg kommer meg ikke til legevakta nå jeg bor langt unna byen. Er det farlig hvis den vrenger seg mer?

Vet ikke helt, men det er upraktisk å være vrang.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg gnir stussen mot underlaget fordi det klør.. Ringer legevakta nå.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ta det som en lærdom og la være å ha analsex flere ganger.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Skrevet

Ok. Snakket med legevakten og de ba meg legge is på ballongen. Tok ut en isbit og smeltet den mot rompehullet og det føles skikkelig deilig! :)

Ev. skulle jeg bruke truseinnlegg mens jeg venter..

Skrevet

Hemoroide?

Anonymous poster hash: 9197f...a5c

Skrevet

Wow er det sant? Sa legevakten hva det var for noe? Jeg har hatt analsex mange ganger, men aldri opplevd noe sånt før.

• Liker 1
Skrevet

Wow er det sant? Sa legevakten hva det var for noe? Jeg har hatt analsex mange ganger, men aldri opplevd noe sånt før.

Selv om du ikke har opplevd, betyr det ikke at det aldri skjer, faktisk skjer det ganske ofte at folk får problemer, men da gjerne over en lengre periode.

Anonymous poster hash: 4f0ba...4cb

• Liker 1
Skrevet

Selv om du ikke har opplevd, betyr det ikke at det aldri skjer, faktisk skjer det ganske ofte at folk får problemer, men da gjerne over en lengre periode.

Anonymous poster hash: 4f0ba...4cb

Ja, for all del, tviler ikke på at det skjer! Bare lurer på hva grunnen er og hva det er for noe jeg :) Man blir jo skremt når man leser sånt. Bare tenker på homofile osv som bare har analsex, de må jo væe ekstra utsatt for hva enn dette skulle være.

Skrevet

Bare tenker på homofile osv som bare har analsex, de må jo væe ekstra utsatt for hva enn dette skulle være.

Homofile bedriver faktisk analsex sjeldnere enn i heterofile forhold, mest vanlig er gjensidig onani etterfulgt av oralsex.

Til TS: Troll troll troll! Når dette faktisk skjer med noen håper jeg de har vett på å dra på legevakta, ikke skrive en tråd om det på kvinneguiden!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...