Gå til innhold

Hva skal jeg ha til dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på hva du skal? Om det er en fest med venner eller et litt uformelt julebord er jeg fan av litt løse t-skjorter halvveis oppi skjørtet som dresser antrekket ned:

Feks:

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/topper/ccollection-cclothes-ctops-p1.html#product_647678573

Om det er til noe litt mer formelt har en noen topper i lilla og turkis glatt stoff, som gjør antrekket litt

søtere.

Men det kommer jo helt an på din stil! :)

Skrevet

Kommer litt an på hva du skal? Om det er en fest med venner eller et litt uformelt julebord er jeg fan av litt løse t-skjorter halvveis oppi skjørtet som dresser antrekket ned:

Feks:

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/topper/ccollection-cclothes-ctops-p1.html#product_647678573

Om det er til noe litt mer formelt har en noen topper i lilla og turkis glatt stoff, som gjør antrekket litt

søtere.

Men det kommer jo helt an på din stil! :)

Skal på fest, så tenkte noe litt finere enn vanlig tee, men likte forslaget sånn ellers :)

Anonymous poster hash: 3a697...4a1

Skrevet

Dette var eksempler på hva som ikke passer til skjørtet går jeg utifra?

Anonymous poster hash: 03f6f...c78

Hahah ;) Men jeg syntes kanskje det kunne passet da :) hver sin smak

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet (endret)

Skjørtet er festlig nok i seg selv, jeg hadde nok brukt en HELT plain topp til, altså som i ensfarget og gjerne fargen hvit, sort eller grå.

Det finnes mange versjoner av t-skjorten i finere materialer og snitt en den standard bomulls-tskjorta i basic-avdelingen. Eller fine langermede topper. Eller min favoritt, tank-toppen. Men det funker ikke så bra på vinteren.

Blir i min mening for mye hvis du skal ha en "busy" topp til også. Du må la skjørte skinne for seg selv :)

Den aller mest standard og safe løsningen til paljettskjørt er t-skjorte og blazer til:

sequin+1.jpg

Vil du være mer pyntet så kan du se etter topper i finere stoffer som f.eks. chiffon, men jeg ville fremdeles holdt det veldig clean i form og farge, og så synes jeg den skal være løs. Sånn ca:

image1xl.jpg

Selv hadde jeg stylet det med en heeelt hverdagslig t-skjorte-sak, jeg synes det er kult å kle "ned" sånne plagg.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 2
Skrevet

Hva med noe alla dette?

L2ltYWdlcy9wcm9kdWN0L3RvcC9ETC02Nzg2N19W

Anonymous poster hash: 1378c...dc4
  • Liker 1
Skrevet

Om du søker på "glitter skirt", på google så kommer det opp noen tips :)

Anonymous poster hash: b7b83...2bb
Skrevet

TS her igjen. Tenkte å bruke dette skjørtet på en fest i jula, derfor må antrekket være ganske pyntet. Ser det er mange som foreslår hvit basic overdel, men vil ikke det bli litt for vanlig når jeg skal på en pyntet fest?

Anonymous poster hash: 3a697...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...