Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får utrolig elektrisk hår om vinteren. Er det noen som kjenner til noen produkter eller noe som motvirker det? Er så lei av å måtte gå med håret i strikk hele tiden for å unngå at håret skal stå til alle kanter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som har samme problemet, men etter det jeg skjønte så hjalp det med en god frisørsjampo.

Anonymous poster hash: 707ea...385
Skrevet

Bruk balsam. Får selv skikkelig elektrisk hår på vinteren, men får det ikke om jeg bruker balsam.

Anonymous poster hash: 90739...c8c
Skrevet

Har samme problem. Balsam hjelper ikke på meg hvertfall. Noen som har andre råd?

Skrevet

Jeg bruker balsam, men får elektrisk hår likevel, Det er spesielt en jakke jeg har, og et par store, tjukke gensere som gjør det ille.

Skrevet

Jeg pleier å få det av boblejakken min. Det finnes jo sånne balsamer man kan ta i tørt hår. Det hjelper jo selvsagt siden håret da blir vått. Hvis ikke hjelper jo alltid vann, men er ikke alltid man har vann tilgjengelig. Hårolje pleier også å hjelpe :)

Skrevet

Bruk en eller annen type hårolje, eller leave in conditioner. Dersom du ikke slitter med fett hår kan du ta det i når håret er nesten tørt.

Skrevet

Jeg har googlet litt, og det finnes visst hårbørster spesielt utviklet for å motvirke elektrisk hår. Er det noen som har erfaring med slike?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...