AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hei! Det er 3 dager til IKM.... Jeg hadde veldig ømme og vonde pupper i dag - og det stikker i de. Bobling i magen og økt utflod. Det var en grunn til jeg tok CB Digital TEST - og det viste svak pluss i det store vinduet - er jeg gravid? Er testen 100% sikker? Skal jeg løpe til apoteket og spør? Redd at testen viser negativ i morgen? Vil løpe og kjøpe en søt bamse og skrive et kort til min samboer - og skrive : DU SKAL BLI PAPPA! Han kommer hjem i kveld! *wæææææ!!* Anonymous poster hash: b6546...3a9
LilleSnupp Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hei! Det er 3 dager til IKM.... Jeg hadde veldig ømme og vonde pupper i dag - og det stikker i de. Bobling i magen og økt utflod. Det var en grunn til jeg tok CB Digital TEST - og det viste svak pluss i det store vinduet - er jeg gravid? Er testen 100% sikker? Skal jeg løpe til apoteket og spør? Redd at testen viser negativ i morgen? Vil løpe og kjøpe en søt bamse og skrive et kort til min samboer - og skrive : DU SKAL BLI PAPPA! Han kommer hjem i kveld! *wæææææ!!* Anonymous poster hash: b6546...3a9 Utfra bildet.. nei, er nok bare ønsket om at det skal være et pluss som gjør det til et pluss i dine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Utfra bildet.. nei, er nok bare ønsket om at det skal være et pluss som gjør det til et pluss i dine øyne. Det viser svakere på bildet - skal få prøve å ta på nytt Anonymous poster hash: b6546...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Anonymous poster hash: b6546...3a9 Svart og hvitt bilde - ser kanskje bedre? Anonymous poster hash: b6546...3a9
Hattifnatten Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ser en strek der, men jeg ville nok tatt en test nærmere IKM. Helst en som sier "gravid" eller "ikke gravid". Jeg fikk en skyggestrek en gang, og var overbevist om at den var positiv. Jeg kjøpte derfor inn en overraskelse til samboeren for å fortelle at han skulle bli pappa. Skuffelsen var derfor stor da det viste seg at testen ikke var positiv likevel.
Gjest Gaea Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ser ingenting på noen av dem. Kanskje greit å vente med bamse + kort til samboer i noen dager til, og ta en test litt senere...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Ja, det er nok lurt så da venter jeg til helgen! Anonymous poster hash: b6546...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan faktisk se pluss på min test - selvom det ikke ser på bildet * skjønner ikke * Skal vente i par dager til *smøre med tålmodighet* Anonymous poster hash: b6546...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Tok bildet med høyt oppløsning.....så vet ikke om det hjelper men skal ta på nytt da om par dager :D Anonymous poster hash: b6546...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Min test var så svak to dager over ikm. Nå så finn jeg en så svak fire dager for ikm. Sist var graviditet utenfor livmoren da så kanskje derfor. Iallfall har sånn strek to ganger betydd gravid for meg:)Anonymous poster hash: 4fd58...acf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Min test var så svak to dager over ikm. Nå så finn jeg en så svak fire dager for ikm. Sist var graviditet utenfor livmoren da så kanskje derfor. Iallfall har sånn strek to ganger betydd gravid for meg:)Anonymous poster hash: 4fd58...acf Da så! Jeg tok test i dag fordi har så rare symptomer så derfor .....Jeg får kjøpe test i morgen og tester på nytt, da er det 89% sikker..... Så får håpe på at det viser bedre resultatet! stikker masse under navlen - og utrolige ømme bryster og det stikker i de.. Anonymous poster hash: b6546...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Kjøpt digital test. Det gjorde jeg for å vere sikker å slippe tolke streker på testen siden den var så svak! Oppdater oss om hvordan det går da:)Anonymous poster hash: 4fd58...acf 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Ser ingen pluss. Anonymous poster hash: b7b6a...ff2
livelovelaugh Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Kjøpt digital test. Det gjorde jeg for å vere sikker å slippe tolke streker på testen siden den var så svak! Oppdater oss om hvordan det går da:) Tok digital test og ser svak pluss skal ta et nytt imorgen morgen skal oppdatere dere Anonymous poster hash: 4fd58...acf 1
livelovelaugh Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Ops! Brukte mobilen men skjønte ingenting .... Ja, signerer den over meg - kjøp gravidtest og prøv igjen om par dager! 1
Silfen Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Ser jo til og med strek på mobilen. Begriper ikke hva folk snakker om. Den er positiv. Gratulerer. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Gratulerer!!! Ser en pluss :DAnonymous poster hash: e3fab...de6 1
Pearl2.0 Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ser den kjempegodt, på alle bildene Krysser fingrene
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Dere er så SØTE! er så nervøs - oppdaterer mer i morgen! *skal prøve å sove godt!* Anonymous poster hash: b6546...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå