Gå til innhold

Hva syns dere om denne outfiten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om denne outfiten ?

Anonymous poster hash: b9a6c...cc6

post-37809-0-92368900-1386172663_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin outfit! :)

Anonymous poster hash: a1be7...098
Skrevet

Fint! :)

..men jeg ville sikkert ha stappet bare en flik av genseren ned i skjørtet og latt resten henge tilfeldig over kanten (klarer ikke la være). Jeg ville også hatt et annen smykke.

• Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg synes det var fint, jeg. Selv hadde jeg byttet ut smykket og muligens skoene, men det var litt vanskelig å se dem.

Det var en utrolig fin genser! Hvor er den fra?

Skrevet

Fint:-D

Anonymous poster hash: 733b6...fb0
Skrevet

Ser bra ut. Men skal jeg være vanskelig synes jeg at når du har hele genseren nede i skjørtet. virker skjørtet ganske høy i livet.(for min smak)

Anonymous poster hash: 70e6e...709
Skrevet

Veldig alexa ish.. Likte det. Hvor er genseren fra?

Skrevet

Syns det var veldig tekkelig og tantete.

• Liker 1
Skrevet

..men jeg ville sikkert ha stappet bare en flik av genseren ned i skjørtet og latt resten henge tilfeldig over kanten (klarer ikke la være). Jeg ville også hatt et annen smykke.

Prøvde å bare stappe litt av genseren nedi, men kjørtet går litt ut så det så bare dumt ut. Smykke er bare noe jeg går med nesten vær dag uansett :)

Skrevet

Prøvde å bare stappe litt av genseren nedi, men kjørtet går litt ut så det så bare dumt ut. Smykke er bare noe jeg går med nesten vær dag uansett :)

Jeg har et nesten helt likt skjørt selv, og stapper alltid bare litt av genseren ned i skjørtet - synes det ser bra ut, men hver sin smak. :)

Skrevet

Ikke helt min smak:)

• Liker 1
Skrevet

Veldig alexa ish.. Likte det. Hvor er genseren fra?

Hvem er alexa ? :P genseren er fra vila. Kjøpte den ifjord så de har den ikke i år, tror jeg da :)

Skrevet

Chung!

Skrevet

Jeg hadde nok tatt genseren utenpå skjørtet og valgt et annet smykke. Men absolut pene plagg, spesielt genseren! :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg synes det var fint! Ville byttet ut smykket om det var meg, men ellers veldig fint :)

Skrevet

Jeg liker ikke genseren så godt, synes den ser litt for grov ut til å gå nedi skjørtet. Ville valgt et annet smykke med lengre kjede.

Anonymous poster hash: f31f5...3e0

Skrevet

Det var veldig fint :) Men jeg ville ikke ha stappet hele genseren nede i skjørtet, og jeg ville ha valgt et annet smykke, noe alla dette. Men det er min mening.

ps17052960_gunmetal_179332.jpg

Anonymous poster hash: a8c50...155
Skrevet

Jeg hadde bytta ut smykket, og kanskje hatt en tynnere strømpebukse. Er også enig i å ha genseren utpå, kanskje med en liten del stappa nedi.

Skrevet

Jeg syns det var et fint outfit :)

Anonymous poster hash: f3606...3ff
Skrevet

Jeg synes det ser rart ut med strikkegenser oppi skjørt. Stappebølgen har gått for langt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...