Sillicious Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hei! Jeg er en av de uheldige med lys hud og hår, men vil så gjerne ha mer farge på kroppen! Har tatt endel sol, så har litt farge, men jeg vil ha mer og må bare godta at med genene mine skjer det ikke i solarium Men er det noen som har en god selvbruning å anbefale meg? Gjerne litt mørk en. Pris spiller ingen rolle, bare det blir bra resultat som holder litt.
Sitronmelis Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Har samme problem som deg. Men jeg har løsningen http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Lotion-Absolute-Luxe-236ml Har brukt denne i flere år, og den har blitt et must Den holder lenge og den lukter ikke så fælt. Ikke er den alt for mørk heller. Den heter dark, og ja du blir brun, av den, men man blir ikke svart heller. Man får en fin brunfarge av den! Men pass på, man blir avhengig.. Haha
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Har samme problem som deg. Men jeg har løsningen http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Lotion-Absolute-Luxe-236ml Har brukt denne i flere år, og den har blitt et must Den holder lenge og den lukter ikke så fælt. Ikke er den alt for mørk heller. Den heter dark, og ja du blir brun, av den, men man blir ikke svart heller. Man får en fin brunfarge av den! Men pass på, man blir avhengig.. Haha Hm, prøvd noe lignende før, bare at flasken var hvit da, pumpeflaske. Samme merke. Bruker du dette i ansiktet også? Anonymous poster hash: 9ae54...aa2
Sillicious Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2013 Haha, var jeg som spurte. Auto-AB
Aubree Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Liker dior sin for tiden. Den er lett å smøre ut siden det er farge på kremen. Også trekker den utrolig fort inn, slik at etter 15 min kjennes det mer ut som man har smurt seg inn med en god body lotion blir ikke super brun av den, akkurat passe. Også mååå man ikke tilføre mer så ofte for å holde det pent, for den lysner gradvis. Brukte loreal sin før, billig greia på h&m og den forsvant i skjolder.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Har samme problem som deg. Men jeg har løsningen http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Lotion-Absolute-Luxe-236ml Har brukt denne i flere år, og den har blitt et must Den holder lenge og den lukter ikke så fælt. Ikke er den alt for mørk heller. Den heter dark, og ja du blir brun, av den, men man blir ikke svart heller. Man får en fin brunfarge av den! Men pass på, man blir avhengig.. Haha Fikk lyst til å prøve denne Men er den sånn at man blir flekkete når den begynner å gå av? Anonymous poster hash: d5f5c...97e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Fake bake! Veldig god, selges i nettbutikker Anonymous poster hash: fb9c0...272
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Solen! Anonymous poster hash: 42327...f9b
Sitronmelis Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Hm, prøvd noe lignende før, bare at flasken var hvit da, pumpeflaske. Samme merke. Bruker du dette i ansiktet også? Anonymous poster hash: 9ae54...aa2 Nei jeg bruker den ikke i ansiktet ;P men kan jo hende det fungerer og? Fikk lyst til å prøve denne Men er den sånn at man blir flekkete når den begynner å gå av? Anonymous poster hash: d5f5c...97e Nei du blir ikke flekkete ikke etter det jeg har erfart ihvertfall =)
Sillicious Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2013 Nei jeg bruker den ikke i ansiktet ;P men kan jo hende det fungerer og? http://www.feelunique.com/specialoffers/xen-tan-face-tanner-80ml-free-gift Fant denne, kanskje jeg skal bestille den i tillegg da. Hatt problemhud før og risikerer ikke det igjen Må prøves, takk for tipset forresten!
Ruby_Tuesday Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Fake bake er kjempebra! Har brukt den airbrush self tan, og den er fantastisk. Lukter godt i tillegg. Nesten litt sitrus.
Sillicious Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2013 Fake bake er kjempebra! Har brukt den airbrush self tan, og den er fantastisk. Lukter godt i tillegg. Nesten litt sitrus. Aldri hørt om den jeg, er det sånn shadowtan-lignende?
Gjest earthquake Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Saint Tropez moussen, lett å få jevn, blir ganske mørk men ser naturlig ut i tillegg til at den ikke lukter på langt nær så ille som mange andre selvbrunere. Kjenner nesten ingen lukt av denne. Men den er veeeldig dyr da, tror jeg bruker å betale rundt 400,- for en flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå