Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet ikke helt hvor jeg skal starte. Er så mye som har hendt de siste to årene av livet mitt. Søker svar men innerste inne vet jeg svaret...... Har vært sammen med kjæresten min i to år , samboere i et. Han er rusmisbruker og jeg sliter med spiseforstyrrelser . Det siste året har vært verst, har slått opp og blitt sammen igjen gang på gang. Jeg er ei snill jente (alt for snill) han vet at han har meg uansett. Han manipulerer meg til å tro vi har en framtid , sier alle de rette ordene å drar meg tilbake. De siste månedene har vi hatt det fint, de siste dagene har vært helt jævlig. Etter helga og han ikke kom hjem før dagen etter uten en lyd, var jeg sur og skuffet. Det snudde , nå er han sur på meg.alt er feil, ingen kyss, ingen klem , ingen kjærlighet. Og han sier alltid han ikke tar noe lenger, men hvordan kan en person forandre personlighet så raskt. Vi skal plutselig ikke reise hjem til jul sammen. Han vil reise for seg selv. Han sier ikke hvor han drar nå, han bare drar. Han hater meg og jeg er lett å knekke. Klarer ikke spise eller fungere når ting er slik og gråter jeg ler han. Det finnes ikke empati og det finnes ikke kjærlighet i han nå. Ekstra vondt er det når han sitter å flørter og prøver seg på andre fordi i hodet hans er jeg den verste personen som eksisterer nå. Snill og grei med alle bortsett fra meg. Og selv om jeg har sett dette før kan jeg ikke noe for å tenke han vil virkelig gjøre det slutt, han hater meg og vil ha noen andre. Men på den andre siden har jeg ikke gjort han noe som helst. Han gir så faen akkurat nå, han vil være med hvem som helst bortsett fra meg... Trenger ikke råd om hva jeg skal gjøre, søker ikke oppmerksomhet. Lurer bare på om noen kjenner seg igjen i min situasjon..

Anonymous poster hash: 3cfbb...5be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dump han. du kommer ingen vei i dette forholdet, det vil ødelegge deg og dere har ikke en fremtid i lag. Og om du skulle blitt gravid, vil dere sannsyneligvis miste barnet ganske fort pga hannes rusmibruk. og dersom dette misbruket utvikler seg og han begynner med injeksjoner, så er det bare spørsmål om tid før han får sykdommer som hepatitt, hiv osv, og disse vil bli overført til deg.

Ta ansvar for ditt eget liv og fremtiden. Dra derfra ASAP, og ikke se deg tilbake.

Anonymous poster hash: e3000...7dc
Skrevet

I sånne tilfeller er det greit å gi et ultimatum.. rusmisbrukere av sterkere dop en cannabis har mikset følelser.

De mest kjente narkotikum er følgende:

- benzodiazepine (Xanor, valium, sobril osv..) brukes mot angst, panikkanfall, å kan brukes som et hjelpe verktøy under heroin slutt. Benzo tar i tilfeller bort følelser/sympati.

- Amfetamin/kokain, kan utvikle psykose over lengre bruk. føres til sinne, impulshandling, tenker ikke rasjonelt osv..

- Smertestillende (Opiat), morfin, tramadol også videre. en vei mot heroin helvete.

TS, merk deg om han bruker noe av dette, også sånn helt seriøst!! en dopmisbruker føre aldri med seg noe godt.

Anonymous poster hash: f86ae...f71
  • Liker 1
Skrevet

Har gått mye i diazepiner og kokain før. Men han sier jo bare han drikker når han er ute. Men kan ikke forstå oppførselen hvis det kun er alkohol i bildet.... Er vanskelig å dra fra noen man elsker

Skrevet

Har gått mye i diazepiner og kokain før. Men han sier jo bare han drikker når han er ute. Men kan ikke forstå oppførselen hvis det kun er alkohol i bildet.... Er vanskelig å dra fra noen man elsker

Sannhenten er egentlig brutal enkelt.

Det er han ELLER deg, Som du selv sier, dere har slått opp og blitt sammen flere ganger. han har "symptomer" på at han bruker igjen, og du sier selv du lar deg lett kontrollere og manipulere av han.

Kom deg unna mens du enda har en sjanse.

Du kommer til å elske noen andre en dag, og den personen har forhåpentligivs gjort seg fortjent deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...