AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Åh, flere enn meg som har hatt en kjekk rørlegger,snekker,murer,elektriker innom for å jobbe? Er det kanskje noen som til og med turte å sjekke han opp? Fortell, fortell:) Jeg er fullt klar over at han er på jobb, og har ikke "ålet" meg noe innpå han, men har litt lyst til å prøve å bli kjent med han. Er det mulig, eller veeldig upassende? Anonymous poster hash: 1d47d...1a5
Gjest Absolutt Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Er vel ganske upassende. Hva med å vente til han er ferdig med jobben, siste dagen og da invitere han ut?
happiest Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Tja, du kan vel komme i snakke med han mens han jobber? Så lenge det ikke virker som det forstyrrer han. Men hvis det ikke virker som han er interessert i å snakke, så er det sikkert lurt å bare glemme det. Virker han litt interessert, så er det jo bare å fortsette. Men støtter "Absolutt" i at det er lurt å vente til siste dagen hans. Ellers kan det jo bli litt kleint senere når han skal jobbe hos deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er sammen en rørlegger og de liker å bli kjekket opp. Godt mulig du bare blir en historie på neste julebord, men syns du skal prøve Anonymous poster hash: 61468...35d
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Haha.. kjenner igjen den med julebordet. To av mine ekser har vært håndverkere og det var alltid en liten times samtale på julebordet/firmafesten om slike ting. Fikk ikke inntrykk av at alle var like komfortable med en slik situasjon, men de ler i alle fall av det i ettertid... særlig i de tilfellene der to av dem har vært ute hos samme kunde og fått samme "behandling".
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Er vel ganske upassende. Hva med å vente til han er ferdig med jobben, siste dagen og da invitere han ut? Føler det er så upassende. Får se.Tja, du kan vel komme i snakke med han mens han jobber? Så lenge det ikke virker som det forstyrrer han. Men hvis det ikke virker som han er interessert i å snakke, så er det sikkert lurt å bare glemme det. Virker han litt interessert, så er det jo bare å fortsette. Men støtter "Absolutt" i at det er lurt å vente til siste dagen hans. Ellers kan det jo bli litt kleint senere når han skal jobbe hos deg. Ja:-) jeg ble litt satt ut da de kom, siden han er så pen. Så jeg var rask med å trekke meg unna. Følte meg ufresh. Hadde nettopp stått opp.. Han er ganske pratsom, men det er han nok med alle han jobber for..Jeg er sammen en rørlegger og de liker å bli kjekket opp. Godt mulig du bare blir en historie på neste julebord, men syns du skal prøve Anonymous poster hash: 61468...35d Haha, ser det for meg:p Nei uff, vil ikke tråkke helt feil heller. Anonymous poster hash: 7b4be...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå