AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg fikk melding om at pakken min er blitt forsinket, den skulle vært levert idag. På pakkesporing så ser jeg at den har kommet til byen jeg bor i men ligger sikkert på post-terminalen og blir kjørt ut imorgen. Men er det mulig å stikke innom terminalen og hente pakken der, er det noen som har gjort det før? Anonymous poster hash: e1a5b...921
Gjest Naria Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har gjort det en gang, men det krevde mye overtalelse og jeg måtte bruke all min sjarm for å få det til.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Trappet du bare opp på terminalen men kollinr ditt? Jeg tror det et flere terminaler den kan legge på. Holder til i Bergen og det er vel terminalen på Minde jeg tror den ligger hos. Anonymous poster hash: e1a5b...921
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Vent til i morgen, det skal egentlig ikke gå an å hente pakker fra terminalen. Anonymous poster hash: 801e1...298 1
Gjest Naria Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Ja, gjorde det. Måtte også sjarmere meg inn på området på grunn av at det var gjerdet inn med låst port. Sånn generelt er det nok ikke noe de gjør, så det er på ingen måte sikkert at du får utlevert noe hvis du skulle prøve deg. Du bør også ha en bedre grunn til at du kommer enn at du ikke vil vente til i morgen.
Lea2 Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tipper at pakken allerede er sortert og kanskje lastet ett eller annet sted, så det er kanskje ikke så lett for de som jobber der og i utgangspunktet ikke skal levere ut pakker å finne den rette pakken på riktig sted osv. Om det ikke er noe som er tvingende nødvendig å få i dag, så ville jeg nok ventet til i morgen.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Grunnen til at jeg er utålmodig er at pakken egentlig skulle vært sendt sist uke. Men da hadde telenor gjort en feil med bestillingen så de sende den nå på mandag og nå får jeg se sagt vite at den er forsinket så ble det liksom litt for mye :-P får vel bare vente..... Anonymous poster hash: e1a5b...921
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Det er et rent helvete å begynne å lete etter bare den ene pakken. Det er ekstraservice som Posten vanligvis ikke gjør, og det begynner allerede å bli ganske travelt nå før jul. Så det er nok best at du venter. Hva er det som står som siste oppdatering på pakkesporing? Du skriver "ligger sikkert på post-terminalen", og jeg lurer på hvorfor du tror det men ikke er sikker Anonymous poster hash: a8730...da0 1
Lea2 Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Som regel scannes vel pakken når den registreres på terminaler og postkontorer, samt når den lastes for utkjøring. Så det du ser når du sporer den er det siste stedet den ble registrert. Deretter varierer det jo litt hvor lenge den blir liggende og hvor langt / hvor lang tid det tar fra forrige registrering til neste.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Skriv mobilnr ved bestilling. Da tikker det inn SMS med en gang pakken blir registrert inn på ditt postkontor. Det kan være avvik på sporingen på nettet.Anonymous poster hash: 19ac7...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå