luvV8s Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 for en stund tilbake da kjæresten min hadde sovnet på gulvet hjemme hos meg og jeg ikke klarte å vekke han (han begynte å bli sent ute til bartenderkurset sitt) tenkte jeg at jeg skulle være litt slem og slippe isbiter nedi boxeren hans... jeg hentet isbitene, og fniste litt for meg selv mens jeg "lirket" dem nedi. til min store overraskelse syntes han dette var ekstremt GODT! han våknet jo, så det var jo vellykket, men du så sjokkert jeg var over at han faktisk NØT det... er det noen som vet hvorfor? (jeg er ganske "fersk" når det gjelder alt sexuelt så ikke le av meg, vær så snill?!) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 Hmmmmm.... isbit nedi boxer'n..... tror ikke jeg hadde likt det noe særlig, hadde nok blitt en litt vel kald opplevelse.... ca. 1,5 cm skrumpetiss-opplevelse vil jeg tro.... Men hver sin smak! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Kevin den 2002-06-13 20:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luvV8s Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2002 DET VAR DET JEG TRODDE OXO!!!!!! hmmmm kanskje det bare er han som er rar 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 13. juni 2002 #4 Del Skrevet 13. juni 2002 Du har iallefall funnet ut en ting om typen din, han liker overaskelser.. husk på det, så holder du på han 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luvV8s Skrevet 14. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juni 2002 uff nei jeg får nok ikke holdt på han...dessverre! vi var sammen mens jeg bodde i sydney...og nå som jeg har reist hjem til norge og han fortsatt er der så er det dessverre slutt mellom oss VELDIG frustrerende ettersom vi elsker hverandre men det går jo ikke an å ha et avstandsforhold når vi ikke engang vet om vi vil treffes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bogart Skrevet 19. juni 2002 #6 Del Skrevet 19. juni 2002 som gutt må jeg bare si at når dama mi utfører oralsex på meg, med en isbit i munnen, r d nesten som å komme til himmelen. d anbefales på d sterkeste :D og den skrumper garantert ikke da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 19. juni 2002 #7 Del Skrevet 19. juni 2002 Hmmm, så det må prøves det,da? Høres litt mye ut med isbit i munnen i tillegg til p.., og kaldt. Men er det sååå godt må det jo være verdt et forsøk.. Flere gutter/menn med samme positive opplevelsen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. juni 2002 #8 Del Skrevet 19. juni 2002 Min Ferdinand liker det også veldig godt! :oops: Et lite tips hvis du ikke har prøvd det før: Start med små isbiter! Litago The Surfing Cow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moden_mann Skrevet 1. juli 2002 #9 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har brukt isbiter og fint avrundede steiner som jeg varmet i vann mens jeg slikket en kvinne. Hun likte det meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå