Gå til innhold

isbiter

luvV8s

Anbefalte innlegg

for en stund tilbake da kjæresten min hadde sovnet på gulvet hjemme hos meg og jeg ikke klarte å vekke han (han begynte å bli sent ute til bartenderkurset sitt) tenkte jeg at jeg skulle være litt slem og slippe isbiter nedi boxeren hans... jeg hentet isbitene, og fniste litt for meg selv mens jeg "lirket" dem nedi. til min store overraskelse syntes han dette var ekstremt GODT! han våknet jo, så det var jo vellykket, men du så sjokkert jeg var over at han faktisk NØT det...

er det noen som vet hvorfor?

(jeg er ganske "fersk" når det gjelder alt sexuelt så ikke le av meg, vær så snill?!)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmmm.... isbit nedi boxer'n..... tror ikke jeg hadde likt det noe særlig, hadde nok blitt en litt vel kald opplevelse.... ca. 1,5 cm skrumpetiss-opplevelse vil jeg tro.... icon_smile.gif

Men hver sin smak! icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Kevin den 2002-06-13 20:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har iallefall funnet ut en ting om typen din, han liker overaskelser.. husk på det, så holder du på han icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff nei jeg får nok ikke holdt på han...dessverre! vi var sammen mens jeg bodde i sydney...og nå som jeg har reist hjem til norge og han fortsatt er der så er det dessverre slutt mellom oss :( VELDIG frustrerende ettersom vi elsker hverandre :( men det går jo ikke an å ha et avstandsforhold når vi ikke engang vet om vi vil treffes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bogart

som gutt må jeg bare si at når dama mi utfører oralsex på meg, med en isbit i munnen, r d nesten som å komme til himmelen.

d anbefales på d sterkeste :D

og den skrumper garantert ikke da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, så det må prøves det,da?

Høres litt mye ut med isbit i munnen i tillegg til p.., og kaldt. Men er det sååå godt må det jo være verdt et forsøk..

Flere gutter/menn med samme positive opplevelsen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Ferdinand liker det også veldig godt! :oops:

Et lite tips hvis du ikke har prøvd det før: Start med små isbiter!

Litago

The Surfing Cow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har brukt isbiter og fint avrundede steiner som jeg varmet i vann mens jeg slikket en kvinne. Hun likte det meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...