AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg kjøpte for noen uker tilbake en hund fra dyrebeskyttelsen. En liten grøftemiks, ingen er helt sikker på hva den er en miks av. Uansett, det viser seg at han er en smart liten kar, å jeg tenkte kanskje IQ leker ville vært midt i blinken for han. Noen som har noen tips til leker? Eventuelt hvilken man burde begynne med? Han er ikke store karen, 13 uker og ca på størrelse med en voksen papillon nå. Anonymous poster hash: d1182...f6c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg kjøpte for noen uker tilbake en hund fra dyrebeskyttelsen. En liten grøftemiks, ingen er helt sikker på hva den er en miks av. Uansett, det viser seg at han er en smart liten kar, å jeg tenkte kanskje IQ leker ville vært midt i blinken for han. Noen som har noen tips til leker? Eventuelt hvilken man burde begynne med? Han er ikke store karen, 13 uker og ca på størrelse med en voksen papillon nå.Anonymous poster hash: d1182...f6c Buster(mini-) kube.Anonymous poster hash: fa27f...f22
Lech Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Nina Ottosson har kjempefine IQ-leker med forskjellige vanskelighetsgrader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå