snuppa83 Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hei, Jeg skal snart på julebord og trenger å finne en ny deodorant som passer meg. Budsjettet er litt trangt så jeg vil gjerne ha noe som ikke er alt for dyrt. Jeg har ikke brukt så mye deodorant før og trenger hjelp på dette området!! Jeg vet ikke hva slags type jeg trenger heller men er villig til å prøve det meste! Dette haster veldig!! Kan noen være så snill og foreslå noe? Og hvorfor akkurat den/disse? Hva som er bra med den, hvor jeg kan finne den, hva slags lukt er bra, må jeg lete etter en spesiell farge, hvor sterk i lukt må den være, hvor kan jeg finne den? Takk til alle søte jenter som kan hjelpe meg Klems fra snuppa83
Yzma Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker vichy og dioderm sine med hvit flaske og blå kork. De holder lenge, og det lukter aldri svette
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Neutral. Deo skal ikke lukte, det har man parfyme til. Anonymous poster hash: 438ea...f5f 2
snuppa83 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker vichy og dioderm sine med hvit flaske og blå kork. De holder lenge, og det lukter aldri svette Er disse i vanlig butikk? Trenger jeg ikke å ta på så mye av disse da siden du sier at de holder lenge? eller tenker du på timer? er de dyre?
skruf Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Nivea 48h sin er fin. Helt nøytral lukt, og virker godt. Tror den koster ca 40kr i dagligvarebutikk. Bruker den ofte selv:)
FruHudson Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jeg varierer mellom de forskjellige som koster 30-40kr i matbutikken, jeg
snuppa83 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har hørt at det er større sjanse for å få kreft av vanlige deodoranter som har masse tilsetningsstoffer. Er det noen som tror på dette? Noen går jo også utover immunforsvaret!!! Jeg så denne artikkelen: http://www.side2.no/helse/article2465519.ece
Nerine_ Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har hørt at det er større sjanse for å få kreft av vanlige deodoranter som har masse tilsetningsstoffer. Er det noen som tror på dette? Noen går jo også utover immunforsvaret!!! Jeg så denne artikkelen: http://www.side2.no/helse/article2465519.ece Stoffer i deodoranter kan være kreftfremkallende, slik som veldig mye annet i kosmetikk, mat osv osv.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Er du født i 83? Hvorfor trenger du plutselig deodorant nå? Er det på grunn av svetteringer eller vond lukt? Støtter forslaget om vichy sin med blågrønn topp Det er den beste! Den fungerer både mot sterk svetting, og den kamuflerer all lukt! Er nok ikke den billigeste, men koster vell 140,- på apoteket.. Ellers finnes det mange billigere alternativ på matbutikken, men det kommer som sagt ann på hvilke behov du har! Anonymous poster hash: a83fd...2d3 1
Pialill Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sverger til biotherm sine. De er litt dyre, men varer lett 3-4 mnd. Lukter aldri svette hvis jeg tar på rett etter dusj. Eneste gangene jeg påfører. Har brukt den orginale og den gule, begge er like gode, men den blå har mer nøytral lukt. Cubus og parfymeriene har ofte "tilbud" til 99 kr, da handler jeg ofte inn 2 stk. så har jeg i minst et halv år
Yzma Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Er disse i vanlig butikk? Trenger jeg ikke å ta på så mye av disse da siden du sier at de holder lenge? eller tenker du på timer? er de dyre? Får ihvertfall kjøpt vichy sin på apoteket! De holder vel like lenge som vanlig, jeg mente den holder mange timer Tror den koster rundt en 100 lapp!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har hørt at det er større sjanse for å få kreft av vanlige deodoranter som har masse tilsetningsstoffer. Er det noen som tror på dette? Noen går jo også utover immunforsvaret!!! Jeg så denne artikkelen: http://www.side2.no/helse/article2465519.ece Sikkert mye rart i deodoranter, men en av verstingene er aluminium, klart det er lite lurt å påføre ørliten mengde aluminium hver dag over 30-40 år - brystkreftpasienter blir alltid anbefalt å finne deodorant uten aluminium. Jeg tok runden i dagligvarebutikker og apotek og iherb på nett, og jeg fant 1 deodorant uten aluminium - og heller ikke parabener, for hormonforandrene stoffer vil vi heller ikke ha. Men alså 1 eneste deodorant. Skremmende. I min søken fant jeg ut at mange lager deodorant selv på eget kjøkken. Nå da jeg vet - så klarer ikke jeg å påføre annet enn den ene deodoranten i mine armhuler. Rart med det, så snart man vet.. Anonymous poster hash: 765e3...ac0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Sier også Biotherm sin. Ingenting funka før jeg fant den :-)Anonymous poster hash: fb562...933
gohege Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Biotherm med blå kork Den er ikke den rimeligste, men som en annen svarte er den drøy i bruk. Lukten er som en behagelig nøytral såpelukt, og holder lenge. Jeg har sett de på Coop Mega der jeg bor tror jeg, ellers pleier jeg å hamstre en 3-4 flasker på tax-free når jeg er ute å farter. Mange ganger kommer de også i pakketilbud, noe som er veldig hendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå