Gå til innhold

Rot/skitt - hva legger du merke til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er derfor jeg ikke gidder å ha folk på besøk. Barn kan komme, men ikke voksne. Jeg har det ikke strøkent, noen ganger har vi det direkte bomba. Det kan fort ligge lego over alt, og det kan også ligge skittent tøy, støv og vi har garantert ikke nyvaska verken do eller kjøkken. Du kan også være sikker på at når jeg har rydda, ser det like bomba ut etter en time.

Andre damer har generelt sett støv på hjernen, de later som de ikke bryr seg, men i virkeligheten sladrer de om det med vennene sine - jeg vet hvordan de er.

Jeg prioriterer å bruke tiden min på jobb, utdanning, barna mine, å se film, trene, lese bøker. Jeg prioriterer ikke å støvsuge tre ganger om dagen eller å ha det oppvaskfritt på kjøkkenbenken.

Hvis jeg må velge mellom å vaske mer eller å ha mindre besøk, er valget KJEMPELETT.

Anonymous poster hash: 98173...265

herlighet, så sløvt.

Anonymous poster hash: 12fdb...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Skittent toalett, av type tørket pissdråper, hår og lag med støv, skitne håndklær. Masse rot på kjøkkenbenken, skitne kopper som står frem, flekkete oppvask klut osv. Kvalmt."

Sååå enig! Det er det verste jeg vet. Spesielt toalett som blir vasket KANSKJE 1 gang i mnd. Med drit oppover toalettskålen. spy. (ja, har vært ofte hos en sånn familie)

Anonymous poster hash: 12fdb...e79
Skrevet

Jeg er ikke ekstremt opptatt av å ha det rent og ryddig. Vi har for eksempel ikke oppvaskmaskin i leiligheten, derfor står det alltid noe oppvask på benken. Vi har også liten leilighet, mange ting og liten tid, noe som medfører at det alltid er litt rot.

Vi vasker og rydder alltid før vi får gjester, men om noen kommer innom uanmeldt, synes jeg de får tåle litt rot og oppvask. Jeg blir alltid imponert over folk som har det litt smårotete, og enten lar være å kommentere det, eller vifter det vekk med en replikk; "Ignorer rotet". Det er veldig koselig med folk som er komfortable med seg selv og sitt eget hjem, men det finnes selvfølgelig grenser.

Det skal være ekstremt rotete eller møkkete på noens kjøkken/ bad før jeg virkelig synes det er ekkelt. Når det er sagt legger jeg alltid merke til hår i dusj-sluket, møkkete dører og døkarmer, flekkete speil, skitne lysbrytere eller møkkete fasttelefoner/ fjernkontroller. Det er de tingene jeg er mest nøye med hjemme hos meg selv også, uavhengig om vi får besøk eller ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...