AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker en som er i hobbygruppen min. Tar stadig kontakt med ham, men han tar aldri initiativ tilbake. Ser ut som han liker meg som person, men vet ikke mer enn det. Han har bursdag til helgen og jeg har kjøpt en gave til ham. Kanskje unaturlig dyr for en gave man gir til en bekjent, men gir julegave til flere i klubben vi er med i, så da blir det kanskje ikke så rart. Den er også litt vanskelig å få tak i og den viser at jeg kjenner ham bedre enn jeg kanskje burde. Hvordan kan jeg gi denne gaven til ham uten at det blir ubehagelig for ham?Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Gaven er forresten noe han har pratet om for mange år siden på Facebook, men ikke har fått tak i. Så da forstår han at jeg har bladd ganske mye rundt på veggen hans.Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Ingen?Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
Gjest Ironically me Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Som den lettpåvirkede enkle sjel av en mann jeg er; du har vel ikke kjøpt Comfyballs boxere? OK, spøk til side. Kanskje best å gi når man bare er to - hvis du er usikker på utfallet? At han ikke tar iniativ, det synes jeg er litt rart. Har dere kjent hverandre lenge?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Som den lettpåvirkede enkle sjel av en mann jeg er; du har vel ikke kjøpt Comfyballs boxere? OK, spøk til side. Kanskje best å gi når man bare er to - hvis du er usikker på utfallet? At han ikke tar iniativ, det synes jeg er litt rart. Har dere kjent hverandre lenge? Haha! Neida, men jeg kan godt kjøpe noen til deg. Om det er noe du virkelig ønsker deg Skal gi den til han når det ikke er andre i nærheten. Vurderer å droppe hele overrekkelsen og bare legge den et sted. Eller å gi den til ham på siste møte før juleferien. Da sees vi ikke på en måneds tid. Han er ganske tafatt og veldig lite nysgjerrig. Generelt. Vet ikke om mangel på initiativ er fordi han ikke liker meg på den måten, eller om han er sånn selv om han liker en jente. Men han liker meg nok som person, ihvertfall. Ellers hadde han unngått meg, tenker jeg da. Og det gjør han ikke, selv om jeg til tider kjører en litt aggressiv linje.Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
Gjest Ironically me Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Takk for omtanke, men det går nok bra! -Ikke bare legg den et sted. Skikkelig dårlig ide! Her er det fallhøyde, men Jeg, og sikkert mange andre, hadde nok likt at noen ga meg noe (sammen med et gnistrende smil!!!) enn at vaktmesteren finner den. Mange, mange lykke til! Haha! Neida, men jeg kan godt kjøpe noen til deg. Om det er noe du virkelig ønsker deg Skal gi den til han når det ikke er andre i nærheten. Vurderer å droppe hele overrekkelsen og bare legge den et sted. Eller å gi den til ham på siste møte før juleferien. Da sees vi ikke på en måneds tid. Han er ganske tafatt og veldig lite nysgjerrig. Generelt. Vet ikke om mangel på initiativ er fordi han ikke liker meg på den måten, eller om han er sånn selv om han liker en jente. Men han liker meg nok som person, ihvertfall. Ellers hadde han unngått meg, tenker jeg da. Og det gjør han ikke, selv om jeg til tider kjører en litt aggressiv linje.Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Takk for omtanke, men det går nok bra! -Ikke bare legg den et sted. Skikkelig dårlig ide! Her er det fallhøyde, men Jeg, og sikkert mange andre, hadde nok likt at noen ga meg noe (sammen med et gnistrende smil!!!) enn at vaktmesteren finner den. Mange, mange lykke til! Ja, det er fallhøyde, men så kan jeg faktisk le det bort også. Hvis jeg klarer å være casual og rolig etterpå. For jeg er ganske gavmild og merkelig, så det trenger faktisk ikke bety noe annet enn at jeg liker ham som venn.Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Tror ikke det var noen suksess. Ga den til ham i går kveld og han sa bare "ok" og ble veldig rar. Får se hvordan han er neste gang vi treffes. Hvis jeg ikke stresser noe mer nå, så blir jo dette glemt på sikt.Anonymous poster hash: 4dc0d...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå