AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hei! Link til kjolen: http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Zelda/p/7146843-300-L-Red Er det noen som jobber eller har vært i butikk og sett denne kjolen i det siste? Jeg kjøpte den for ikke lenge siden i størrelse x-small. Denne er akkurat litt for liten for meg, så skulle helst ha byttet den med en i størrelse small i stedet. Flere butikker er nå solgt ut for kjolen… Håper noen vet om butikker i Trondheim eller Oslo som har den igjen. Eventuelt om noen har kjøpt kjolen i small og heller ønsker størrelse x-small? (Er ikke sikker på om det er lov å spørre om slikt her på dette forumet, men gjør et forsøk) Håper noen vet noe om dette eller kan hjelpe meg. På forhånd takk Anonymous poster hash: 33fff...a3d
Gjest Evans Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Det du kan gjøre er å ringe til alle butikkene i Oslo. De svarer som regel på slikt. Ellers kan du følge mange av butikkene på instagram, og spørre under bilder der. Lykke til med kjolejakten!
Kladd Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Så den i dag på mercur i Trondheim. I allefall i medium, men de hadde flere igjen
plahte Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 hvis ikke du finder kjolen i rigtig str. vil jeg veldig gjerne købe kjolen af deg :-) Den er utsolgt overalt :s
j23 Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 hvis ikke du finder kjolen i rigtig str. vil jeg veldig gjerne købe kjolen af deg :-) Den er utsolgt overalt :s hei! fant aldri kjolen i rett størrelse før jul, så byttet den bare inn.. den ble solgt fra butikken dagen etterpå, så tror alle eksemplarene landet over føk ut kjemperaskt… så, too late, sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå