Gå til innhold

Kjole Bikbok - "Zelda" med paljetter og glitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Link til kjolen:

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Zelda/p/7146843-300-L-Red

Er det noen som jobber eller har vært i butikk og sett denne kjolen i det siste? Jeg kjøpte den for ikke lenge siden i størrelse x-small. Denne er akkurat litt for liten for meg, så skulle helst ha byttet den med en i størrelse small i stedet. Flere butikker er nå solgt ut for kjolen… Håper noen vet om butikker i Trondheim eller Oslo som har den igjen. Eventuelt om noen har kjøpt kjolen i small og heller ønsker størrelse x-small? (Er ikke sikker på om det er lov å spørre om slikt her på dette forumet, men gjør et forsøk)

Håper noen vet noe om dette eller kan hjelpe meg.

På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 33fff...a3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan gjøre er å ringe til alle butikkene i Oslo. De svarer som regel på slikt. Ellers kan du følge mange av butikkene på instagram, og spørre under bilder der.

Lykke til med kjolejakten!

Skrevet

Så den i dag på mercur i Trondheim. I allefall i medium, men de hadde flere igjen :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hvis ikke du finder kjolen i rigtig str. vil jeg veldig gjerne købe kjolen af deg :-)
Den er utsolgt overalt :s

Skrevet

hvis ikke du finder kjolen i rigtig str. vil jeg veldig gjerne købe kjolen af deg :-)

Den er utsolgt overalt :s

hei!

fant aldri kjolen i rett størrelse før jul, så byttet den bare inn.. den ble solgt fra butikken dagen etterpå, så tror alle eksemplarene landet over føk ut kjemperaskt… så, too late, sorry ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...