AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Han ble både sint, skuffet og viser mye irritasjon. Har dere tips på hvordan vi skal holde ut i samme hus til jeg får leiligheten min om 1 mnd? Jeg og min sønn har ingen andre steder å bo i mellomtiden. Ps. det ligger ikke utroskap bak, men rett og slett jeg som ikke vil være sammen med han. Anonymous poster hash: 8adfb...828 1
lillemilly Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Bruk tiden til hjelp, unngå konfrontasjoner og diskusjoner. Ikke vær overlegen, prat sammen om det skulle falle naturlig inn. Kleint blir det uansett, så behold roen og forstå hans side også. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Uffda, du burde kanskje ventet litt lenger med å slå opp... spesielt når det er unge med i bildet, kan hende han blir negativ mot den også Anonymous poster hash: 47e90...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Er det hans leilighet? Eller deler dere? Hvis det er hans, ville jeg vært så elskverdig som overhodet mulig. Du kan fort havne på gata. Anonymous poster hash: a15b6...e4b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 vært borti det der. holdt ut nesten en uke før jeg dro til en venn. pakket alle tingene mine først så han fikk kjøre de til den nye leiligheten når jeg fikk den. Anonymous poster hash: 81dfc...c72
MrUtdannet Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Han ble både sint, skuffet og viser mye irritasjon. Har dere tips på hvordan vi skal holde ut i samme hus til jeg får leiligheten min om 1 mnd? Jeg og min sønn har ingen andre steder å bo i mellomtiden. Ps. det ligger ikke utroskap bak, men rett og slett jeg som ikke vil være sammen med han.Anonymous poster hash: 8adfb...828 Egoistisk?
Lady Grey Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Det var jo ikke den smarteste utveien av et samboerforhold, om du spør meg. Kunne jo enten ventet til du skulle/hadde flyttet ut, eller finn deg en annen plass (asap) å bo i mellomtiden. Umulig at det der ikke ender opp med krangel, noe som vil gå utover guttungen.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Det var jo ikke den smarteste utveien av et samboerforhold, om du spør meg. Kunne jo enten ventet til du skulle/hadde flyttet ut, eller finn deg en annen plass (asap) å bo i mellomtiden. Umulig at det der ikke ender opp med krangel, noe som vil gå utover guttungen.. Jeg valgte å si noe da jeg syntes det hadde vært veldig uærlig av meg og late som om alt var bra, fortsatt å ha sex med han helt frem til jeg plutselig ville flytte. Jeg trodde dette var den måten jeg burde gå frem... :-/Anonymous poster hash: 8adfb...828
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Egoistisk? Hvem er egoistisk?Anonymous poster hash: 8adfb...828
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Er det hans leilighet? Eller deler dere? Hvis det er hans, ville jeg vært så elskverdig som overhodet mulig. Du kan fort havne på gata.Anonymous poster hash: a15b6...e4b Det er hans og jeg er fullstendig klar over at jeg må gjøre meg så usynlig som overhodet det lat seg gjøre nå.Anonymous poster hash: 8adfb...828
Lady Grey Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Jeg valgte å si noe da jeg syntes det hadde vært veldig uærlig av meg og late som om alt var bra, fortsatt å ha sex med han helt frem til jeg plutselig ville flytte. Jeg trodde dette var den måten jeg burde gå frem... :-/Anonymous poster hash: 8adfb...828 På en måte er jeg enig i ærligheten, men i og med at han tydeligvis ikke takler det så godt så hadde den beste måten vært å flyttet med en gang katten var ute av esken.. Eller, vært egoistisk og latt som alt var bare roser til du skulle flytte ut likevel. Jeg ville forsåvidt gått for førstnevnte variant, og funnet meg en annen plass å bo midlertidig :-)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Han ble både sint, skuffet og viser mye irritasjon. Har dere tips på hvordan vi skal holde ut i samme hus til jeg får leiligheten min om 1 mnd? Jeg og min sønn har ingen andre steder å bo i mellomtiden. Ps. det ligger ikke utroskap bak, men rett og slett jeg som ikke vil være sammen med han. Anonymous poster hash: 8adfb...828 Ta ikke sorgene på forskudd, kan hende ting roer seg såppass at dere til og med skilles i mer vennskapelige former enn dere ville gjort hvis du flyttet på dagen. 1 mnd går jo fort, da, selv om det føles uendelig og ulidelig akkurat nå. Anonymous poster hash: 75d84...2d4
Trapp Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg valgte å si noe da jeg syntes det hadde vært veldig uærlig av meg og late som om alt var bra, fortsatt å ha sex med han helt frem til jeg plutselig ville flytte. Jeg trodde dette var den måten jeg burde gå frem... :-/Anonymous poster hash: 8adfb...828 Du burde skaffe deg et annet midlertidig sted å bo, hos noen venner eller familie eller noe sånt. Kanskje til og med ta inn på hotel. Å gjøre det slutt med typen, og samtidig forvente at han skal gi husly til deg og ungen din, blir som om jeg skulle gjøre det slutt med en dame, og allikevel forvente at hun skulle komme og vaske klærne mine og lage middag.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Enig at det er mer realt å gi beskjed med én gang beslutning om brudd er tatt, og ikke være beregnende og lure partner til å tro at forholdet skal fortsette, når man vet at så ikke vil skje. Anonymous poster hash: 75d84...2d4
skruf Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Skikkelig dårlig timing nå rett før jul da, mtp barnet……. Håper dere klarer å ha ei nogenlunde grei stemning og at barnet ikke får jula ødelagt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Skikkelig dårlig timing nå rett før jul da, mtp barnet……. Håper dere klarer å ha ei nogenlunde grei stemning og at barnet ikke får jula ødelagt. Barnet mitt skal være borte hos faren sin hele julen så det ser jeg lyst på. Men ja, helt klart dårlig timet. Fikk plutselig en leilighet for hånd og måtte gripe den sjangsen. Har tenkt lenge å gå fra han, og det "måtte" bli nå. Anonymous poster hash: 8adfb...828
Gjest Whitestripes Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Skikkelig dårlig timing nå rett før jul da, mtp barnet……. Håper dere klarer å ha ei nogenlunde grei stemning og at barnet ikke får jula ødelagt. Et samlivsbrudd "passer" aldri, hvis en skal se sånn på det. Enten det er jul, påske, sommerferie, 17.mai, bursdag eller hva det måtte være, så sånn sett må en bare prøve å gjøre det beste ut av en dårlig situasjon. TS: Har du ingen du kan bo hos midlertidig mens du venter på leiligheten? Det er uholdbart å bo sammen når det er slutt, enten det dreier seg om en måned eller en uke. Det blir uansett sur og dårlig stemning, og kan bidra til at det blir enda verre mellom dere enn det ellers kunne blitt. Selvfølgelig er han både såret, skuffet og trist, og det vil prege dere alle sammen. Det ville nok vært best om dere ikke var under samme tak akkurat nå. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå