Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er riktig emne, så moderator får eventuelt flytte tråden :)

Jeg har en kanskje litt snodig problemstilling.. Det har seg nemlig slik at jeg bor i en blokk hvor det er mange leiligheter. Her er det ikke veldig lytt, men fra den ene leiligheten rundt oss, hører jeg de veldig godt. Naboene har HVER dag høylytt sex, som starter mellom halv syv og halv ni om morningen. Jeg synes selvsagt det er flott at andre mennesker har et godt sexliv, men jeg vil helst slippe å høre på lydene, klaskene og dunkingen av sengen... :vetikke: Har forsøkt å rope "Flytt sengen ut fra veggen!" og dunke i taket, og det virker som at de faktisk kan høre det -for stille blir det. Den morgenen. Neste morgen er det på'an igjen.

Så.. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Har vurdert å legge en lapp i postkassen deres hvor jeg gir en diskret heads-up, men samtidig ønsker jeg ikke å gjøre de forlegne. De har da all rett til å ha sex når de måtte ønske det! Samtidig er det _noe frustrerende å våkne opp til dette HVER dag.. :fnise:

Om du, kjære nabo, skulle lese dette og kjenne deg igjen.. Jeg ønsker på ingen måte at dere skal slutte å ha sex. Det er for all del kjempefint at dere har det godt sammen! Men kanskje dere kunne ha gjort det litt mindre høylytt en gang i blant? Og for eksempel flytte sengen litt ut fra veggen? :)

Tar denne som anonym av helt åpenbare grunner.. :fnise:

Anonymous poster hash: af344...17c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kanskje dere kunne ha gjort det litt mindre høylytt en gang i blant?

Utrolig deilig å høre andre har sex da! Elsker å høre nå damene stønner og skriker.

Anonymous poster hash: 4a64f...681

Skrevet

Jeg hadde en gang naboer som var litt sånn... rett over meg. De byttet på å ha sex og krangle halve natta (smelling av dører og skriking). Etter en stund la jeg en anonym lapp i postkassa og spurte ganske vennlig om de kunne prøve å dempe seg litt, ettersom noen av oss var avhengig å sove litt på natta. Da jeg kom hjem neste dag hadde de faktisk hengt opp lappen ved postkassene og skrevet på: "Hvem har sendt denne??" :rodme:

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde en gang naboer som var litt sånn... rett over meg. De byttet på å ha sex og krangle halve natta (smelling av dører og skriking). Etter en stund la jeg en anonym lapp i postkassa og spurte ganske vennlig om de kunne prøve å dempe seg litt, ettersom noen av oss var avhengig å sove litt på natta. Da jeg kom hjem neste dag hadde de faktisk hengt opp lappen ved postkassene og skrevet på: "Hvem har sendt denne??" :rodme:

Det høres ikke ut som en god kombinasjon du måtte høre på. Men haha, hvorfor i alle dager gjorde de det?! De burde da forstå at det ikke er noe særlig å høre på andre ha sex OG krangle..

Her får jeg heldigvis sove om natten, men det er ikke alltid like hyggelig å våkne 06.30 av deres aktiviteter når jeg selv har kommet sent hjem på grunn av jobb.. Ah, litt kinkig situasjon kjenner jeg. Har litt lyst til å legge en lapp i postkassen, samtidig er jeg ikke særlig lysten på et noe kjipt naboskap (selv om jeg aldri har møtt de).

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Kjøp deg et trommesett og spill noen kompliserte rytmer som setter paret ut av sin elskov.

Trekkspill og jenkamusikk funker også. :digge:

• Liker 6
Skrevet

Hehe, jeg hadde digga å skrevet en skikkelig humoristisk lapp og lagt i postkassa!

Skrevet

Det høres ikke ut som en god kombinasjon du måtte høre på. Men haha, hvorfor i alle dager gjorde de det?! De burde da forstå at det ikke er noe særlig å høre på andre ha sex OG krangle..

Om noen hadde gitt meg et anonymt hint om at de faktisk kunne høre meg så godt, så hadde jeg i alle fall ikke hengt opp lappen slik at alle i blokka kunne se den :fnise:

Men seriøst.. det var ofte fest der i helgene, noe som er greit nok. Men det var nettene i uka som var verst. Enten hadde de høylytt sex (senga var stille, hun var IKKE stille) eller så kranglet de. Jeg tror forsåvidt ikke at jeg noengang så de som bodde der.

En anonym, men vennlig, lapp i postkassa var den eneste løsningen jeg kunne komme på. Det er ikke helt meg å ringe på døra for å diskutere sexlivet dems lissom...

• Liker 1
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Hehe, jeg hadde digga å skrevet en skikkelig humoristisk lapp og lagt i postkassa!

Sånn: "kan dere stønne høyere når dere puler, jeg driver å har meg til lyden. Vennlig hilsen Igor" ??

• Liker 6
Skrevet

:laugh:

Kanskje du kan skrive på rim eller noe?

Når nettene blir lange?

Heisan og hoppsan?

• Liker 1
Skrevet

"Heldig er dere som så ofte kan knulle, jeg hører dere nemlig heftig gjennom gulvet.

Desverre er jeg både singel og lei, og sexen deres blir frustrerende for meg."

• Liker 7
Skrevet

"Heldig er dere som så ofte kan knulle, jeg hører dere nemlig heftig gjennom gulvet.

Haha, den måtte jeg flire litt av! :fnise:

Godt at det er flere enn meg som ser humoren i dette. Jeg er ikke singel, har en samboer som er like frustrert som meg av å våkne opp til dette hver morgen.

Kanskje jeg skulle ha gått for en lapp i postkassen? Ser ut til at flertallet her ville gjort det? Håper da at naboen kan se humoren i det, i stedet for å bli veldig fornærmet :ironi: Det er overhodet ikke min intensjon. Jeg kunne bare ønske de modererte seg litt en gang i blant.. :sjenert:

• Liker 4
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Den likte jeg! Som et ekstra stikk ville jeg tatt med en "PS. hun stønnet høyere med den forrige kjæresten".

• Liker 4
Skrevet

Legg en lapp i postkassa og be dem om å ønske seg kontinentalmadrass til jul ;)

Anonymous poster hash: 9a18e...a3b
Skrevet

Finn en reklameavis fra en møbelbutikk. Riv ut en side med senger uten gavl. Sett på en post-it lapp med teksten: "Kanskje noe for dere?" og "NYHET! Lydløs!"

• Liker 2
Skrevet

Ja jøss, for dette handler bare om misunnelse og ikke å ta hensyn??

Anonymous poster hash: 06f5f...f8a

Skrevet

Bare legg en kort beskjed i postakassa. "Hyggelig at dere har sex, men vennligst demp dere. Dere høres ganske godt".

Hvis det ikke fører frem, så henger du opp en stor lapp på døra deres så naboene kan se det. Da BURDE de ta hintet.

Anonymous poster hash: e5682...f61
  • Liker 1
Skrevet

Gud, får flashbacks til tiden da jeg var ung og bodde i et studenthus nord i landet og hadde helgebesøk av kjæresten fra Oslo. Vi hadde ikke sett hverandre på nesten tre måneder, så den helgen ble stort sett tilbrakt i senga inne på hybelen min, for å si det sånn.

Dagen etter at kjæresten var reist hjem fikk jeg høre av en av naboene at de andre beboerne på gangen hadde hatt diskusjoner om hvorvidt de skulle be oss dempe oss eller ei. Jeg hadde overhodet ikke tenkt på hvor lytt det var og rødmer fremdeles ved tanken på den samtalen, selv om det er over ti år siden :flau:

Anonymous poster hash: 295a3...46a
  • Liker 2
Skrevet

Har slike naboer jeg også. Og de holder på i stua om natta (sikkert fordi de har to små barn og bor trangt). Æsj... de kan jo prøve å syte over kattungene som leker på gulvet igjen!

Anonymous poster hash: 4b051...89a
  • Liker 1
Skrevet

Masse sex gjør alle gla',

så det må dere gjerne ha!

Men lyden deles lett hit ned,

og vi orker ikke dunke med.

Vi hadde blitt så kjempeglad,

om dere kanskje kunne ha,

elskovsredet ut fra veggen,

hilsen nabo'n, som håper hun ikke oppfattes som den meggen.

:P

• Liker 7
Skrevet

Skriv heller: Hei kjekke par, jeg liker veldig den sex lydene om natten. Dette får meg veldig kåt hvis dere kjønner hehe, får å være helt ærlig onanere jeg til lydene å nyter tilbakeblikk til mine gamle år som ungdom.

Sitter både på jobb og fritiden å tenker på dere he.he. I min julegave ønsker jeg nyere bilder av dere to sammen, eller gjerne et bedre opptak av lydene en de jeg har.

Jeg håper også fremtiden vil bringe mye sex moro på soverommet deres, og gjerne mer stønning fra mannen sin side også.

Håper dere kan legge igjen en lapp om tilbakemelding.

Dere må fortsatt ha en riktig god dag/kveld videre :)

Anonymous poster hash: 16954...935
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...