AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Tykk, feit og skallet som du er. Jeg forelsker meg i stemmen din. Ja hvis jeg først skal bli bifil må det være for denne mannen! Meg og ham, sammen mot gramatikknaziene! Anonymous poster hash: 87f10...8d9 4
Gjest Spirula Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg vet at datteren min er veldig enig med deg! Hun er også forelsket i stemmen hans.
Gjest Passing by Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Elsker hele fyren, han er både morsom og intelligent. Det er kvalitet over den karen.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Elsker den! Anonymous poster hash: 39b88...52d
Cosette Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er veldig enig i det han snakker om, og ser så utrolig ofte disse grammatikknaziene og språkherskerne utfolde seg i all sin usmakelige vigør her på forumet. Det er noen brukere som åpenbart finner det naturlig å sitere andre brukeres innlegg simpelthen for å korrigere språket deres, pirke på verbbøyninger og klage over ordvalg. Eller å latterliggjøre språkbruk, heller enn å konsentrere seg om argumentasjonen. Jeg får lyst til å dytte dem utfor en balkong eller noe. For det første viser det en mangel på forståelse av språk som noe temmelig flytende og konstant foranderlig, og som et uttrykk for den menneskelige fantasi og individuelle egenart. For det andre er det er noe svært selvgodt og selvopphøyende (og ekstremt usjarmerende!) ved å pirke på andre mennesker slik og demotivere dem fra å delta i debatter og ordskifte fordi grammatikken deres ikke holder høy nok standard. Vi synger alle med det nebbet vi har, og det viktigste er at vi bidrar med våre meninger og tanker. 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Herlig video!! Anonymous poster hash: 1760f...d9d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Herlig! Helt fundamentalt ekte og oppriktigt! Shall we cheer for this? Anonymous poster hash: 5408f...bb7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 ....skallet? Og 'feit' var en heilnorsk overdrivelse. Elsker Stephen jeg og, altså. Anonymous poster hash: da415...e07 4
MarianneE Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Er det han heter han med den herlige stemmen!!
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Får ikke brukt fasilitetene her inne, men ts skrev: "Tykk, feit og skallet som du er."Han er ikke feit,- han er bare veldig full av humor!" 1
kaprifolen Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Han er jo ikke tykk, ikke feit og ikke skallet? 2
Navnemjau Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Han er jo ikke tykk, ikke feit og ikke skallet? Han er jo ikke det... Pussig kommentar.
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Syns stemmen og fortellermåten til Anthony Hopkins slår Stephen Fry ned i støvlene!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 Digger videoen til trådstarter. Anonymkode: 9e349...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå