AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Har en 2 åring i hus som de siste tre mnd har blitt veldig, veldig mammadalt. Det er nei til alt pappa skal gjøre. Og om hun våkner om natta så hyler hun helt til mamman kommer inn. Det hjelper ikke at pappa går inn. Det samme om mamma er borte, så roer ikke barnet seg før mamma er hjemme igjen. Dette gjør mamma veldig låst til rommet. 2 åringen er aldeles ingen tøffing. Hun er ganske sår av seg, og blir veldig fort redd for ting. Det er sikkert mange som mener at det er vi voksne som skal bestemme hvem som gjør hva, men jeg tvinger ikke jenta mi til å bli trøstet av pappa når hun våkner om natta, når hun så tydelig gir uttrykk for at det er mamma hun trenger. Hun avviser også pappaen sin på dagtid fra tid til annen, men det er blitt sjeldnere enn det var. "problemet" er ved leggetid og eventuelt oppvåkning på kvelden. Er det andre som har vært borte i dette? Og er det en vanlig fase som går over etterhvert? Anonymous poster hash: 39cc2...d74
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Mamma har fortalt at jeg var sånn når jeg var liten. Så pappa tok meg med på en helgtur som vi kosa oss masse på... Så etter den turen var det bare pappa :-pAnonymous poster hash: df156...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå