AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Laget pepperkakedeig på søndag kveld. Har etter det kranglet fælt med bekkenet mitt og dermed ikke fått gjort noe med den, er den fortsatt ok tror dere? De har jo eviglang holdbarhet de man kan kjøpe ferdig, men de inneholder nok ting min ikke gjør. Er ikke melk/fløte i den, men det er smør, og litt egg. Bare kaste eller bruke? God måte å teste evt? Anonymous poster hash: 48dfc...e5f
Ike Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg kjøpte fersk "hjemmelaget" pepperkakedeig hos bakeren, da minnet hun i kassen på at jeg burde bake dem ut inn 2 uker... Så antar det gjelder for din deig også!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg regner med at det går helt fint, men ville smakt på den først. Smaker den helt greit, er det nok trygt å bake den ut også. Den skal jo i ovnen, så det verste som kan skje er vel at det ikke smaker som det skal, og da kan du jo bare lage en ny. Anonymous poster hash: 13991...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå