AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg merker at jeg er litt redd for å innlede et forhold med noen. Da blir alt plutselig være så seriøst, og man skal være sammen med denne personen mye. Jeg merker at jeg får klaustrofobi av bare å tenke på det. Jeg har en fyr som jeg mistenker er forelsket i meg, vi er sammen ofte, men jeg ser vel egentlig ikke for meg at vi kan være annet enn venner. Men jeg tror dette har noe med frykten for at ting skal bli for seriøst. Jeg har absolutt lyst på kjæreste, og ha noen som er min, og bare min. Og jeg har lyst til å være noen sin, men det skremmer meg litt. Jeg er redd for ikke å være en god nok kjæreste, jeg er redd for ikke å gjøre som jeg burde, jeg er redd for å kjede meg... er det noen andre der ute som også blir litt skremt? Eller må jeg oppsøke psykolog iløpet av dagen? Anonymous poster hash: 0c711...51a
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har/hadde det akkurat likt, og synes fremdeles det er skummelt. Men heldigvis tok jeg sjansen og jeg angrer absolutt ikke! Jeg var vel redd for å miste meg selv, som jeg har gjort i tidligere forhold, men med kjæresten min kan jeg være meg selv 100% og vet at jeg kan leve som "meg selv" selv om jeg er sammen med ham.
amonyn Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har det også sånn. Derfor har aldri forhold vart lenge. Liker best å være ulykkelig forelsket. Da slipper jeg å ta stilling til alt det der.
Gjest Sagarmatha Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Skriver under på denne. Kanskje vi kan søke staten om tilskudd, så starter vi forening. Nå finnes det allerede en forening for "enslige" og "tapere". Kanskje vi skal kalle oss foreningen for dårlige kjærester? Med litt oppmerksomhet kan vi få fakkeltog.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Oppsøk psykolog! Det er nok av folk som venter for lenge med dette. Anonymous poster hash: 48438...354
Katrine93 Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Skriver under på denne. Kanskje vi kan søke staten om tilskudd, så starter vi forening. Nå finnes det allerede en forening for "enslige" og "tapere". Kanskje vi skal kalle oss foreningen for dårlige kjærester? Med litt oppmerksomhet kan vi få fakkeltog. Denne likte jeg godt. Håper vi får til fakkeltog!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå