AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Fra med i dag skal jeg nesten slutte å spise. Jeg har blitt tykk. Dessuten har jeg en del uren hud på ryggen jeg vil ha bort, kanskje hjelper det å bli tynn? Jeg vil føle jeg får til noe. Jeg skal bli hundre prosent sunn når jeg først spiser. Skal bare spise vegan mat når jeg først spiser. Har gjort dette en gang før. Gikk ned 15 kilo. Men dette gangen skal jeg forsette lenge. Ikke gi opp slik som sist gang. Da er jeg svak. Anonymous poster hash: 125f1...89f
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Du blir ikke sterk av å la mat kontrollere livet ditt og hva du synes om deg selv. Uren hud kan du ordne med kroppspeeling og cleracil. Hvis du blir vegan så må du passe på å få i deg nok næringsstoffer. Ta litt multivitamin og spis bønner så du får protein. Hvis du spiser små måltider ofte, så er det lettere å gå ned Men å slutte å spise forå bli tynnere og tynnere og tynnere og gå ned og ned... Nei, det er ikke å være sterk. Da har du tapt, ser du. Er du sterk lar du ikke vekta påvirke hva du synes om deg selv. Med trening og vegan mat kan du bli sunn og huden vil ordne seg med å drikke vann og spise sunn mat. Å spise så lite som mulig er bare å få alle prosesser i kroppen til å gå tregt og du får dårlig hår og sur pust. Spis helst seks ganger for dag, vegan mat og få i deg misnt åtte mandler og en appelsin. Gjerne økologisk mat. Pass på å trene tre ganger i uka i tre kvarter. Jogging, intervaller og styrke. Da ordner vekta seg av seg selv
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Du blir ikke sterk av å la mat kontrollere livet ditt og hva du synes om deg selv. Uren hud kan du ordne med kroppspeeling og cleracil. Hvis du blir vegan så må du passe på å få i deg nok næringsstoffer. Ta litt multivitamin og spis bønner så du får protein. Hvis du spiser små måltider ofte, så er det lettere å gå ned Men å slutte å spise forå bli tynnere og tynnere og tynnere og gå ned og ned... Nei, det er ikke å være sterk. Da har du tapt, ser du. Er du sterk lar du ikke vekta påvirke hva du synes om deg selv. Med trening og vegan mat kan du bli sunn og huden vil ordne seg med å drikke vann og spise sunn mat. Å spise så lite som mulig er bare å få alle prosesser i kroppen til å gå tregt og du får dårlig hår og sur pust. Spis helst seks ganger for dag, vegan mat og få i deg misnt åtte mandler og en appelsin. Gjerne økologisk mat. Pass på å trene tre ganger i uka i tre kvarter. Jogging, intervaller og styrke. Da ordner vekta seg av seg selv Takk for svar. Det er veldig fornuftig det du sier. Men jeg må ned i vekt fort. Og jeg tror jeg ikke kan få i meg mye mat på grunn av uren hud. Mandler kan jeg godt spise en del av. Men appelsin? Det gjør huden verre. Æsj dårlig ånde kan jeg ikke få nå... Men har fått kjæreste skjønner du. Føler meg ikke bra nok. Anonymous poster hash: 125f1...89f
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Takk for svar. Det er veldig fornuftig det du sier. Men jeg må ned i vekt fort. Og jeg tror jeg ikke kan få i meg mye mat på grunn av uren hud. Mandler kan jeg godt spise en del av. Men appelsin? Det gjør huden verre. Æsj dårlig ånde kan jeg ikke få nå... Men har fått kjæreste skjønner du. Føler meg ikke bra nok. Anonymous poster hash: 125f1...89f Dersom du vil ned i vekt raskt bør du starte med små måltider, seks ganger for dag, og løpe, løpe løpe Sulter du deg, vil du få dårlig ånde nesten med det samme. Har du ikke spist og leveren har tømt sitt energilager, så vil du bli slakk, oppfarende og lett oppfattes som hurpete. Noe du neppe vil akkurat nå. Spis litt og litt mat i små porsjoner, så du har jevnt blodsukker utover dagen så blir du bedre i humør og energi og automatisk mer sjarmerende og gir bedre kjemi. Sulter du deg skrinlegges også et godt sexliv fordi du ikke orker... Det du ikke vil er å spise så du føler deg veldig mett. Spis så du merker at du ikke blir ulvesulten, men ikke så du er fryktelig mett. Drikk gjerne litt vann og te. Appelsin er viktig for en vegan fordi det inneholder en kilde til næringsstoff som du vil trenge med et vegan kosthold. Sett deg gjerne inn i hva Lillian Müller sier om mat og helse. Hun har vært en av Norges mest berømte fotomodeller og ser fortsatt ung ut selv om hun er godt voksen. Hun ervegan og har vært det i maaange år. Hun holder foredrag om sunnhet, mat og helse. Det er mye fint å lære der.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Hvis du begynner å løpe. Å da løper skikkelig, så kan du spise det du orker, for kroppen vil ikke veie mer pga den tilpasser seg løpingen. Ikke sult deg. Spis deg blå og løp som hest. (husk å spis så "rent" som mulig. Er så mye dritt i maten vi kjøper) Anonymous poster hash: 6c071...06f 1
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jo, en ting til: Speilet juger når du skal vurdere om du har hatt vektnedgang. Bruk målebånd i stedet. Vekta er uinteressant i grunnen fordi folk ikke kan se hvor mange kilo du veier. Så ta mål av deg og det vil vise svart på hvitt at du har blitt smalere. Satser du på å gå ned en størrelse i klær, er det smartere enn å veie seg. Å bli for tynn er ikke særlig lurt fordi kjæresten nok setter pris på den kroppen du har i dag.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Dersom du vil ned i vekt raskt bør du starte med små måltider, seks ganger for dag, og løpe, løpe løpe Sulter du deg, vil du få dårlig ånde nesten med det samme. Har du ikke spist og leveren har tømt sitt energilager, så vil du bli slakk, oppfarende og lett oppfattes som hurpete. Noe du neppe vil akkurat nå. Spis litt og litt mat i små porsjoner, så du har jevnt blodsukker utover dagen så blir du bedre i humør og energi og automatisk mer sjarmerende og gir bedre kjemi. Sulter du deg skrinlegges også et godt sexliv fordi du ikke orker... Det du ikke vil er å spise så du føler deg veldig mett. Spis så du merker at du ikke blir ulvesulten, men ikke så du er fryktelig mett. Drikk gjerne litt vann og te. Appelsin er viktig for en vegan fordi det inneholder en kilde til næringsstoff som du vil trenge med et vegan kosthold. Sett deg gjerne inn i hva Lillian Müller sier om mat og helse. Hun har vært en av Norges mest berømte fotomodeller og ser fortsatt ung ut selv om hun er godt voksen. Hun ervegan og har vært det i maaange år. Hun holder foredrag om sunnhet, mat og helse. Det er mye fint å lære der. God ide. Jeg skal begyne å jogge. Sist gang jogget jeg to ganger om dagen. Hva mener du med hurpete? Tror jeg skal spise litt.. vil ikke få dårlig ånde. Men skal fortsatt spise sunt og vegan mat.. Er ikke te dumt for huden? eller tar jeg feil? Jeg kan endel vegansk kosthold. Har kjøpt en bok for en stund siden. Vet man må være ekstra nøye på å få B12. Anonymous poster hash: 125f1...89f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Hvis du begynner å løpe. Å da løper skikkelig, så kan du spise det du orker, for kroppen vil ikke veie mer pga den tilpasser seg løpingen. Ikke sult deg. Spis deg blå og løp som hest. (husk å spis så "rent" som mulig. Er så mye dritt i maten vi kjøper) Anonymous poster hash: 6c071...06f Får man bedre hud av å bare løpe da uten å spise sunt? Anonymous poster hash: 125f1...89f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Jo, en ting til: Speilet juger når du skal vurdere om du har hatt vektnedgang. Bruk målebånd i stedet. Vekta er uinteressant i grunnen fordi folk ikke kan se hvor mange kilo du veier. Så ta mål av deg og det vil vise svart på hvitt at du har blitt smalere. Satser du på å gå ned en størrelse i klær, er det smartere enn å veie seg. Å bli for tynn er ikke særlig lurt fordi kjæresten nok setter pris på den kroppen du har i dag. Bruker medium,noen ganger small i gensere, buksestørelse varierer. Men bruker store bukser det er sant.. Anonymous poster hash: 125f1...89f
Redbull Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Får man bedre hud av å bare løpe da uten å spise sunt?Anonymous poster hash: 125f1...89f Du får bedre hud av å spise frukt/grønt og fett (avokado. oljer. nøtter)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Du får bedre hud av å spise frukt/grønt og fett (avokado. oljer. nøtter) Skjønner.. nå føler jeg meg flink:) spiste nettopp litt mandler og en banan. Vil ikke få dårlig ånde haha.. Anonymous poster hash: 125f1...89f 1
Redbull Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Skjønner.. nå føler jeg meg flink:) spiste nettopp litt mandler og en banan. Vil ikke få dårlig ånde haha..Anonymous poster hash: 125f1...89f Du høres ikke helt frisk ut...
Gjest Badebuksa Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg gjorde det en gang. Spiste veldig lite, og trente endel. Var fornøyd med en bmi på 19 Men det er kanskje ikke lov å anbefale det? jeg var i allefall sunn og i toppform. Men man må ha noe mat, og endel vann
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Du høres ikke helt frisk ut... Hvordan da? Anonymous poster hash: 125f1...89f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Jeg gjorde det en gang. Spiste veldig lite, og trente endel. Var fornøyd med en bmi på 19 Men det er kanskje ikke lov å anbefale det? jeg var i allefall sunn og i toppform. Men man må ha noe mat, og endel vann Så bra! Hvorfor slutta du med det? Anonymous poster hash: 125f1...89f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Spiste lite i dag, men så sprakk jeg så kastet opp istedenfor.. Anonymous poster hash: 125f1...89f
Surriball Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Kjære TS. Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, http://www.iks.no/tilbud/] , 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Stjernesol, mod. Endret 4. desember 2013 av Stjernesol 1
Anbefalte innlegg