Gå til innhold

Hvordan vaske trekket til overmadrass?

Anbefalte innlegg

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Må vaske trekket til overmadrassen, og tenker at jeg skal bruke badekaret, men hvordan såpe skal jeg bruke? Vanlig vaskemiddel og skyllemiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville i alle fall brukt flytende vaskemiddel og ikke for mye av det. Det er vanskelig å få ut alt såpevannet av slike trekk, for det er nesten umulig å få vridd dem. Om du har mulighet, ta den med på et renseri eller et annet sted der de har slike store industrimaskiner og få den vasket der.

Skrevet

Går det ikke i maskinen? Vasket mitt flere ganger på 60 gr jeg... Jeg kan dele mitt i to da og vaske de hver for seg så ikke masnken blir så stappfull.

Skrevet

Det går som regel fint å vaske trekk til enkle overmadrasser i maskin hjemme, men doble er det verre med, uansett hvor mye de kan deles. Men et renseri fikser biffen og jeg vil tro det er verd det... har en tendens til å bli veldig mye såpelukt og evt kløe om man ikke får ut alt vaskemiddelet.

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Det går som regel fint å vaske trekk til enkle overmadrasser i maskin hjemme, men doble er det verre med, uansett hvor mye de kan deles. Men et renseri fikser biffen og jeg vil tro det er verd det... har en tendens til å bli veldig mye såpelukt og evt kløe om man ikke får ut alt vaskemiddelet.

Nå rundt juletider har jeg rett og slett ikke råd til renseri. Kjørte på med vaskepulver og vann i badekaret jeg.. blir nokk sikkert ikke så lett å få ut all såpa, men jaggu er det verdt det. Noe så ekkelt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...