Gå til innhold

Pene jenter som har menn rundt lillefingeren.

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Sett et par pene flørtende jenter som har menn rundt lillefingeren, det jeg lurer på er om dere noen ganger føler dere utnytter mennene. Lurer også på at det at dere får så mye oppmerksomhet går ut over deres sosiale antenner, det siste spørsmålet bør kanskje besvares av de som ikke er i den gruppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan svare på det siste spørsmålet. Syns det virker som at slike damer har få venninner. Så et eller annet unormalt må det være med dem.

Anonymous poster hash: a9ede...05b
  • Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Så du mener at har man få venninner, er det noe galt med de? Get real...

• Liker 6
Skrevet

Sett et par pene flørtende jenter som har menn rundt lillefingeren, det jeg lurer på er om dere noen ganger føler dere utnytter mennene. Lurer også på at det at dere får så mye oppmerksomhet går ut over deres sosiale antenner, det siste spørsmålet bør kanskje besvares av de som ikke er i den gruppen.

En hvilken som helst litt finere enn gjennomsnittet jente kan snurre en hvem som helst dørvakt med lillefingeren. Jeg har sett damer få dørvakter til banke kjæresten deres en gang kjæresten var slem.

Skrevet

De legger ned for mye energi hos menn og bruker lite tid på å danne gode kvinnelige vennskap.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler noen ganger at menn oppfører seg som om de gjør alt for meg. Det gjelder menn i dagligdagse situasjoner - lærere, venner, menn jeg støter på i hverdagslige situasjoner.

Det gjelder iblant menn jeg dater. Jeg dater likevel aldri menn jeg ikke finner attraktiv og som jeg ikke mener er en god match. Så i slike tilfeller handler det om at han selv ikke synes han er av like høy verdi som jeg synes han er.
Det bunner ut i forskjeller mellom menn og kvinner. Menn er svært visuelle og går utifra at kvinner er likedan. Dersom en mann ikke er tradisjonelt "kjekk" men sjarmerende, intelligent, ambisiøs osv. og jeg er interessert i ham, har jeg opplevd at han tydelig har tenkt "hun er altfor pen for meg".

Når det er sagt - nei, jeg føler aldri at jeg utnytter menn. Har ingen grunn til å date en mann bare for at han skal spandere middager og gi meg komplimenter. Jeg har selv god råd, kan betale for meg selv. Er også selvsikker ang. eget utseende. Så jeg dater kun menn jeg finner attraktive og som jeg liker å tilbringe tid med.

Det finnes nok kvinner som 'bruker' menn i noen grad, men jeg tror ikke dette er veldig vanlig. Når det gjelder komplimenter, begjær osv. så er dette alltid mer verdt når det kommer fra en attraktiv mann. En attraktiv kvinne er vant til å få komplimenter fra menn og bli sjekket opp - denne typen oppmerksomhet fra menn hun ikke er interessert i er ikke spesielt interessant.

Anonymous poster hash: 3157a...30a
  • Liker 4
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Når det er sagt - nei, jeg føler aldri at jeg utnytter menn. Har ingen grunn til å date en mann bare for at han skal spandere middager og gi meg komplimenter. Jeg har selv god råd, kan betale for meg selv. Er også selvsikker ang. eget utseende. Så jeg dater kun menn jeg finner attraktive og som jeg liker å tilbringe tid med.

Tenkte ikke bare på det, men det at menn gjør alt for deg i hverdagssituasjoner, du tenker aldri at du utnytter dem da? Og det at så mange gjør alt for deg, du tror ikke det kan gjøre noe med hva du forventer at også andre vil gjøre for deg?

Endret av Summers
Skrevet

Tenkte ikke bare på det, men det at menn gjør alt for deg i hverdagssituasjoner, du tenker aldri at du utnytter dem da? Og det at så mange gjør alt for deg, du tror ikke det kan gjøre noe med hva du forventer at andre vil gjøre for deg?

Jeg føler ikke at jeg utnytter noen hvis tjenesten ikke koster dem noe. Det kan være alt fra en vanskelig ansatt som er sur mot de fleste men er snillere mot meg til en takeaway-ansatt som venter ekstra 5 min.

Ang. forventninger - hva kan en offentlig ansatt forvente av en random jente han gir service? Å forvente et kyss eller å utveksle nummer er helt fjernt. Jeg har heller ikke lagt noe slikt frem som et tilbud, så det ville være fjernt å forvente noe som helst. Enhver mann som går "out of his way" for å hjelpe gjør det av egen vilje, det er aldri - aldri - noe jeg forventer.

Selvsagt har det noen ganger overrasket meg hvordan noen menn bistår pene kvinner uten at det har noen positiv effekt på dem. Jeg har tung bagasje og er på vei til flyplassen så kan jeg være sikker på at en eller annen dresskledd mann spør om jeg trenger hjelp og bærer kofferten min tre trapper opp. Jeg får knapt sagt "tusen takk" før han løper avgårde dit han skal.

Jeg spurte en gang en mannlig venn om dette og han sa at det er et instinkt hos ham å ville relatere seg til attraktive kvinner. Han ville ikke gå gjennom ild for å gjøre noen fornøyd, men han gjør gjerne mindre tjenester. Dersom han trenger å spørre noen om veien til toalettet eller hva klokken er, så er instinktet å spørre den mest attraktive kvinnen i rommet. Ifølge ham, så er å ha attraktiv, feminin energi rundt seg noe mange menn søker etter, med eller uten respons.

Skrevet

Lurer også på at det at dere får så mye oppmerksomhet går ut over deres sosiale antenner, det siste spørsmålet bør kanskje besvares av de som ikke er i den gruppen.

Har du noe spesielt i tankene?

Jeg vil si nei. De som får mye oppmerksomhet har gjerne flere erfaringer og er derfor mindre naiv.

Det jeg derimot tenker er at dersom man får mye oppmerksomhet, så blir man lei av det etter hvert. Det er ikke så gøy å få oppmerksomhet dersom det er fra folk man ikke er interessert i.

• Liker 1
Skrevet

Det er lett når man har sjarm i tillegg ;) Så jeg vil si at slike jenter kan også være intelligente og klart ha mange venner. De vet hvordan de skal være for å få menn interessert. Det er vel slik at man bruker det man har til sin fordel, så klart kan det være utnyttelse. Men ofte er jo mennene med på leken.

Anonymous poster hash: c7c61...5a9
  • Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil si at jeg har hatt noen rundt lillefingeren. Men har jo opplevd et par håpløst naive gutter som vil gjøre alt.

Ja, jeg kan ha utnyttet, men det er faktisk ikke min feil at de går med på alt mulig, de burde da klare å se når de ikke blir behandlet med respekt.

Skrevet

Med tanke på hvor mange kvinner som blir utnyttet av menn; nei.

Anonymous poster hash: 811d0...700

• Liker 2
Skrevet

Kunne aldri fallt meg inn.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Gjest Summers
Skrevet

Med tanke på hvor mange kvinner som blir utnyttet av menn; nei.

Anonymous poster hash: 811d0...700

Men det er vel neppe de samme mennene som utnytter og blir utnyttet, å rette baker for smed har vel aldri vært OK?

Og er det mer akseptert at jenter utnytter gutter enn at gutter utnytter jenter?

Gjest Lincoln
Skrevet

De legger ned for mye energi hos menn og bruker lite tid på å danne gode kvinnelige vennskap.

Damer som ser bra ut hates som pesten av andre damer, så det er ikke så rart.

• Liker 1
Skrevet

Damer som ser bra ut hates som pesten av andre damer, så det er ikke så rart.

Ja, for det er så mange menn som digger Brad Pitt og Justin Bieber... i tillegg er kommentarfeltene på musikkvideoer av jenter, nettopp kommentarer fra jenter som sier: hun er så peeeen osv....

Du har LITT rett, men når har menn likt Justin Bieber? Noen ganger sier man rett og slett at noen er pene, andre ganger er det ikke -jenter som hater pene jenter som pesten-

Anonymous poster hash: 4ee62...076

Gjest Summers
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Summers
Skrevet

Det er lett når man har sjarm i tillegg ;) Så jeg vil si at slike jenter kan også være intelligente og klart ha mange venner. De vet hvordan de skal være for å få menn interessert. Det er vel slik at man bruker det man har til sin fordel, så klart kan det være utnyttelse. Men ofte er jo mennene med på leken.

Anonymous poster hash: c7c61...5a9

Dette.

De får litt oppmerksomhet fra pene kvinner, noe som gjør at de "betaler" med små tjenester.

Anonymous poster hash: 9a4ff...2bf

Gjest Lincoln
Skrevet

Ja, for det er så mange menn som digger Brad Pitt og Justin Bieber... i tillegg er kommentarfeltene på musikkvideoer av jenter, nettopp kommentarer fra jenter som sier: hun er så peeeen osv....

Du har LITT rett, men når har menn likt Justin Bieber? Noen ganger sier man rett og slett at noen er pene, andre ganger er det ikke -jenter som hater pene jenter som pesten-

Anonymous poster hash: 4ee62...076

I den grad menn ikke liker justin bieber, så er det fordi han lager forferdelig musikk. Det har ingenting med utseende å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...