Gå til innhold

Klær til date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt invitert ut på middag med en litt eldre gutt! :) Vil tippe det blir noe ala Egon eller Big Horn. :)

Det er på lørdagskveld. Så kommer det store spørsmålet.. Hva skal jeg ha på meg?!

Aldri vært på en sånn "fin" date før, og aner ikke hvordan jeg skal kle meg.

Har vært på en date med han tidligere, men det var veldig casualt, så hadde bare på meg jeans og en enkel genser.

Jeg er 19 år gammel, og bruker størrelse S/M i klær. Har ikke så store pupper, og har litt breie lår og hofter, og smal i livet, smale skuldre.

Jeg vil ikke møte opp i kjole og høye hæler liksom. Men vil pynte meg litt, men ikke overdrive..

Tenkte å ta meg en shoppingtur før lørdag, og finne noe nytt. Så jeg trenger tips til noe de har på vanlige butikker som Bikbok, Gina, Veromoda, HM osv.. altså noe som ikke er nettbutikk, i og med at jeg ikke får det innen tiden.

Om dere har noen tips eller ideer til meg blir jeg veeeldig glad! :laugh:

Anonymous poster hash: 6aef3...1b0
Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Klassisk sort skjørt, fin topp og et armbånd eller fint smykke.

Skrevet

En fin bluse, tighte jeans og et par pumps burde rekke :)

Bluser og slim jeans finnes på bikbok, mens sko finner du på f.eks dna.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hva med en kjole? Ikke typ rett under rumpa kort kjole, men en som går til rett over knærne? Og så kan du ha ullstrømpebukse under, men det kommer an på kjolen.

Skjørt med fin topp er også en god ide :)

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Hva med noe sånt? http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Shirts-blouses/L-Shirts-var/BT-Tijuana/p/7143700-560-Blue ? Har prøvd den i butikken, og syntes den var veldig fin på. Usikker på hvilken farge som var finest da!

Anonymous poster hash: 6aef3...1b0

Har den toppen selv, bare i den lyse fargen. Veldig fin! :) Problemet er bare at utringingen glir til siden, så kanskje ikke optimalt til en date.. men er mulig det er noe "feil" med min også da, kan jo kanskje løses med en sikkerthetsnål!

Skrevet

Hva med tighte jeans, en fin bluse, noen fine enkle smykker og noen stilige høye støvletter ? Og kanskje pyntet deg litt ekstra når det kommer til hår og sminke ? :)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Tusen takk for tips! :) Hva med noe sånt? http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Shirts-blouses/L-Shirts-var/BT-Tijuana/p/7143700-560-Blue ? Har prøvd den i butikken, og syntes den var veldig fin på. Usikker på hvilken farge som var finest da! Anonymous poster hash: 6aef3...1b0

Den var jo kjempefin den! Det er ikke lett å svare på hva slags farge du kler best, vet du det selv?

Jeg hadde nok selv tatt den hvit med hatt sorte, tighte jeans til og sorte pumps (evt boots hvis det er iskaldt eller du er mer komfortabel med det). Og enten et par tynne gullhalsbånd eller noen kule øredobber. Da hadde jeg følt meg vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...