Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Håper ikke du/dere har barn."

evt.

"Håper du/dere aldri får barn."

Er det det som liksom er cyber atom-bomben her på KG? Det kortet kvinner drar fram når de virkelig skal stikke hverandre der det kjennes?

Eller hva mener dere? Er det å ikke være i stand til - eller ikke være skikket til - å få barn den ultimate fornærmelsen man kan gi en kvinne?

Kan man evt. sammenligne det med å fornærme en manns intelligens?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Er vel en måte å si: jeg håper du ikke viderefører dine elendige holdninger til eventuelle barn du møtte ha.

• Liker 7
Skrevet

Er vel en måte å si: jeg håper du ikke viderefører dine elendige holdninger til eventuelle barn du møtte ha.

Evt.; ‹‹det er nok dritt i verden, vi får håpe du ikke gjør det verre ved å videreføre genene dine.››

Anonymous poster hash: da7e8...e9f

• Liker 3
Skrevet

Å, men jeg vet hva favorittfornærmelsen er :hoppe: : Å beskylde en annen for å være et troll..

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Yvonne (mod)

Skrevet

Da har jeg fornærmet meg selv stadig. Av og til tenker jeg "Herregud, nå er jeg glad for at jeg IKKE har barn. Og herregud, jeg er virkelig ikke egnet til å ha barn?!" vs "Wow jeg er drit flink, kommer til å bli den beste moren noensinne. La oss knulle nu :wow:

Anonymous poster hash: 1305c...71b
Skrevet

Kan man evt. sammenligne det med å fornærme en manns intelligens?

Tissen er visst nok mannens såreste punkt etter debattene her på KG å bedømme. Nærmere bestemt tissens størrelse. Liten tiss forventes å være den ultimate skammen.

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Også jeg som trodde korrekt svar er:

"Du er bare missunelig, feit og har et patetisk liv"

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Tissen er visst nok mannens såreste punkt etter debattene her på KG å bedømme. Nærmere bestemt tissens størrelse. Liten tiss forventes å være den ultimate skammen.

Og mannens høyde. Ikke glem mannens høyde!

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Mange sitt trumfkort er; "Du er så bitter!"

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Det er så alt for lett å få barn. Det burde være et sertifikat man må ta, før man kan lage barn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...