AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Smil og komplimenter håret til et par jenter på gata. Reagerer de med fnising, rødming og et takk, er du antakelig pen. Reagerer de med avsky, frykt eller himling med øynene, er du antakelig stygg. Anonymous poster hash: 525c2...8e8 10
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Anonymous poster hash: f7e0a...bc0 Har du ikke speil? 3
Bad Advice Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Har du ikke speil? Å se bra ut i speiler har ikke så mye relevans, det er det mange som gjør. Men i speilet strammer du enkelte ansiktsmuskler, retter deg automatisk opp osv slik at du ser bra ut. Det betyr ikke at du gjør det i andres øyne Og til TS: Er ikke helt sikker, finn en kjendis du likner på og se om han er kjent for å være attraktiv kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er høy, tynn kropp, tynn i ansiktet og har rødt hår. Så ifølge dette forumet er jeg sikkert stygg, men jeg gjør det beste med det jeg har Gutt 22 Anonymous poster hash: b8d92...e89 2
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg er høy, tynn kropp, tynn i ansiktet og har rødt hår. Så ifølge dette forumet er jeg sikkert stygg, men jeg gjør det beste med det jeg har Gutt 22 Anonymous poster hash: b8d92...e89 Du er sikkert en fin, sjarmerende gutt . Mye viktigere enn et modellutseende er en åpen holdning og et vinnende vesen. Endret 4. desember 2013 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Nå kommer alle til å si "æsj, klisjeeeeeee" Men de fleste ser faktisk jævlig bra ut.... Det er en mindre risiko at man ser fæl eller stygg ut. Om du ikke er høy, mørk og kjekk så har du kanskje noe annet spesielt med deg. Ser mange slike eksempler hver eneste dag - så tro det eller ei. Risikoen er altså stor: du er attraktiv. Anonymous poster hash: 9d627...d6a 4
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Det vet man ikke. Det er det de damene som ser deg som finner ut/synser om. Det de liker varierer jo.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Det hele er veldig enkelt: Er det du som stort sett slikker damene opp etter ryggen, eller er damene som slikker deg? Anonymous poster hash: a470c...107
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Det hele er veldig enkelt: Er det du som stort sett slikker damene opp etter ryggen, eller er damene som slikker deg? Anonymous poster hash: a470c...107 De fleste jeg "beundrer" slikker jeg ikke opp i ryggen. De fleste jeg har beundret i dag aner ikke at de har blitt beundret, og mange av de hadde sikkert ikke trodd det heller... Anonymous poster hash: 9d627...d6a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Om du ser bra ut varierer av mange faktorer: Noen overfladiske: - brede skuldre - smale hofter - minimum 175 cm høy - Bra med muskler (trenger ikke være fitness, bare at du ikke ser ut som en datanerd, og er en del sterkere enn mesteparten av jentene) - noenlunde pene tenner - alltid velstelt og lukter godt - at du ikke ser sur ut - så lenge ansiktet ser normalt og sunt ut, har det ikke så mye å si Utstråling, oppførsel osv har enda mye mer å si for hvordan folk oppfatter deg... Anonymous poster hash: 3cc5b...71b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Om du er pen eller ikke, er det vel ingen her som har fasitsvaret på. Det vet du best selv, og husk skjønnheten kommer innenfra. Uansett hvordan man ser ut er det alltids noen som ser hvor pen/kjekk du er Liker jeg å tro da Anonymous poster hash: 8b6de...eec
flinkeceline Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Brede skuldre, muskuløs, tynn midje, barbert, dressklær, pent ansikt (denne slipper ingen unna, desverre.)
Singha Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Det har ikke så mye å si så lenge du er velstelt, kan kle deg og har litt selvtillit og humor. 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Syns ansiktet har mye å si, men rødt hår er flott på gutter Peneste hårfargen, synd den er så sjeldenAnonymous poster hash: 7efb6...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Nå kommer alle til å si "æsj, klisjeeeeeee" Men de fleste ser faktisk jævlig bra ut.... Det er en mindre risiko at man ser fæl eller stygg ut. Om du ikke er høy, mørk og kjekk så har du kanskje noe annet spesielt med deg. Ser mange slike eksempler hver eneste dag - så tro det eller ei. Risikoen er altså stor: du er attraktiv.Anonymous poster hash: 9d627...d6a Enig. De aller fleste faller inn under en mellomkategori med attraktive mennesker. Så lenge du kler deg rent og pent, har god hygiene og ordner hår og sjegg, og ikke har noen åpenbare defekter, tilhører du nok denne gruppen. Ingen Holywood-kjekkas, men en helt normal mann.Anonymous poster hash: 09f8d...ecb
Gjest Absolutt Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Rødt hår er superfint, sleng inn en dose sjarm og ett fint smil så er du godt i gang
Vulcan Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Problemet mitt er at jeg kan ikke se om andre menn er pene, og dermed kan jeg heller ikke "vurdere" meg selv, bortsett fra fysisk form og hygiene. Men for meg er ansiktet veldig viktig på damene, klær, sminke og frisyre er mindre viktig. Og derfor går jeg jo ut i fra at dere damer også synes ansiktet er viktig, og er tilbake til problemet at jeg ikke kan se om menn er pene eller ikke. Jeg vet at mange der ute ikke "tror" på dette, og jeg bare er redd for å være "homo", men jeg har prøvd, og gjetter ofte når jeg ser film med samboeren "Å, han var vel pen?" og jeg tar som oftest feil. har prøvd dette med venninner (som jeg VET ikke var redd for såre meg) og jeg bommet like mye med dem. Men basert på KG har ansiktet lite å si, så lenge vi kan dusje og kle på oss.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Problemet mitt er at jeg kan ikke se om andre menn er pene, og dermed kan jeg heller ikke "vurdere" meg selv, bortsett fra fysisk form og hygiene. Men for meg er ansiktet veldig viktig på damene, klær, sminke og frisyre er mindre viktig. Og derfor går jeg jo ut i fra at dere damer også synes ansiktet er viktig, og er tilbake til problemet at jeg ikke kan se om menn er pene eller ikke. Jeg vet at mange der ute ikke "tror" på dette, og jeg bare er redd for å være "homo", men jeg har prøvd, og gjetter ofte når jeg ser film med samboeren "Å, han var vel pen?" og jeg tar som oftest feil. har prøvd dette med venninner (som jeg VET ikke var redd for såre meg) og jeg bommet like mye med dem. Men basert på KG har ansiktet lite å si, så lenge vi kan dusje og kle på oss. Grunnen til at du aldri kommer til å bli klok på dette er at alle har forskjellig smak!Anonymous poster hash: 09f8d...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå